Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelf draaien?

Zelf draaien?

33 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Hoe kom je aan de benodigdheden?
Ga naar een coffeeshop; vraag om vloe, een tipboekje en wiet. Als je alles al hebt behalve de tip kan je die ook van je pakje vloe maken.
Klik om te vergroten...

Gelukkig verkopen gewone tabekwinkels meestal ook lange vloei en tipjes.

Brand dat wel goed trouwens, alleen maar weed in een gewone lange vloei?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Puur weed bedoel je? Dan zou ik beter droge weed gebruiken.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Martijnnn zei:
azgaza zei:
Hoe kom je aan de benodigdheden?
Ga naar een coffeeshop; vraag om vloe, een tipboekje en wiet. Als je alles al hebt behalve de tip kan je die ook van je pakje vloe maken.
Klik om te vergroten...

Gelukkig verkopen gewone tabekwinkels meestal ook lange vloei en tipjes.

Brand dat wel goed trouwens, alleen maar weed in een gewone lange vloei?
Klik om te vergroten...

Brandt redelijk. De wiet moet flinjk droog zijn en goed verkruimeld. Dan moet je gewoon een erg strak jointje draaien. Als je een beetje doorhijst gaat hij niet uit. Ik doe, als ik wiet rook meestal toch een heel klein laagje tabak over de wiet heen (1/5 van een sigaret) zodat je wat rustiger kan hijsen. Verder vind ik het ook gewoon wel lekker :rolleyes:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebben jullie het ook als je stoned bent dat je dan geen kl*te meer kunt draaien ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik stoned ben draai ik juist beter. Dronken worden ze soms berbazingwekkend goed en soms lijkt het nergens op.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Als ik stoned ben draai ik juist beter. Dronken worden ze soms berbazingwekkend goed en soms lijkt het nergens op.
Klik om te vergroten...

Als ik stoned ben dan laat ik het rollen aan iemand anders over , lukt totaaal niet . Ben ik niet stoned dan kan ik ook niet goed rollen maar dan lukt het nog juist . Dringend wat rol-ervaring opdoen :smoke:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oefen wat met een pakje tabak. :smoke:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stoned lukt precies even goed als niet-stoned; geen verschil tussen. Ik heb ook wel de beruchte ketting-blow avonden en dan zijn ze allemaal vergelijkbaar goed. Met alcohol op lukt het meestal ook wel redelijk.

Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja heb ik ook. Vooral heel erg onder LSD...Ik voel dingen anders. Als ik bijvoorbeeld mijn vingers op elkaar zit, lijkt het alsog de ene achter de ander zit. Niet echt handig als je aan het vouwen (:P) bent.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Weednator zei:
Hebben jullie het ook als je stoned bent dat je dan geen kl*te meer kunt draaien ?
Klik om te vergroten...
:grin:

Het is me verbazingwekkend genoeg wel goed gelukt die paar keer dat ik dat deed.
Terwijl ik dan meestal nog iets harder tril met mijn vingers dan normaal.

Vloeken en draaien gaat dan ook hand in hand hier.
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
.

Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker.
Klik om te vergroten...

hehe :P
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grrl zei:
Hoi!

Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien :rolleyes: (ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje :flushed: weet je wel?

'k Hoop dat je me ff help ^^

Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk :)?
Klik om te vergroten...

als dat jouw lippen zijn op dat plaatje kan je mij ook wel opbellen hoor :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
mag je eventjes zijn joint roken...


pfffffffffffffffffff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :P
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb beginnen rollen met roltabak, daarna gaat proberen met sigarettentabak, veel beter om te roken :smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Ik heb wel eens een filmpje gemaakt van hoe ik een joint draai. Voor iemand anders maar heb hem nooit op het forum gezet. Zal het binnenkort eens doen :tongueout:
Klik om te vergroten...

heb je die er al opgezet??

en @boner

idem een joint met sigarettentabak is idd veel lekkerder dan roltabak
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#17
een filtertje je bedoelt een tip?
Die kun je ook gewoon maken, door een stukje karton van je sigarettenpakje af te scheuren.
2 hele smalle strookjes omvouwen (een soort v-tje) en dan oprollen..
Zelf draaien is niet zo makkelijk als je het nog nooit gedaan hebt, maar oefening baart kunst!
Succes!!!
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi!

Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien :rolleyes: (ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje :flushed: weet je wel?

'k Hoop dat je me ff help ^^

Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk :)?
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Idd. Gewoon oefenen!!! :grin:

http://home.wanadoo.nl/devaagste/

http://members.lycos.nl/hostit/Wiet-Joints/joints.htm
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik niet hoor, ik rol ze altijd even strak.
Als ik dronken ben daarentegen, kan het wel wat scheef gaan enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."