#1
azgaza zei:.
Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker.
hehe :P
azgaza zei:.
Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker.
Grrl zei:Hoi!
Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien(ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertjeweet je wel?
'k Hoop dat je me ff help ^^
Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk?
:P

matthijs zei:Ik heb wel eens een filmpje gemaakt van hoe ik een joint draai. Voor iemand anders maar heb hem nooit op het forum gezet. Zal het binnenkort eens doen![]()
(ik rook niet en zo).

GewoonVOL zei:1/3 van een gram is wel voldoende.
En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien.
In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker.
Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow.
Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier.
Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar;
![]()
En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."