Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelf draaien?

Zelf draaien?

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
.

Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker.
Klik om te vergroten...

hehe :P
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grrl zei:
Hoi!

Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien :rolleyes: (ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje :flushed: weet je wel?

'k Hoop dat je me ff help ^^

Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk :)?
Klik om te vergroten...

als dat jouw lippen zijn op dat plaatje kan je mij ook wel opbellen hoor :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
mag je eventjes zijn joint roken...


pfffffffffffffffffff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :P
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#4
:beer:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb beginnen rollen met roltabak, daarna gaat proberen met sigarettentabak, veel beter om te roken :smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Ik heb wel eens een filmpje gemaakt van hoe ik een joint draai. Voor iemand anders maar heb hem nooit op het forum gezet. Zal het binnenkort eens doen :tongueout:
Klik om te vergroten...

heb je die er al opgezet??

en @boner

idem een joint met sigarettentabak is idd veel lekkerder dan roltabak
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#7
een filtertje je bedoelt een tip?
Die kun je ook gewoon maken, door een stukje karton van je sigarettenpakje af te scheuren.
2 hele smalle strookjes omvouwen (een soort v-tje) en dan oprollen..
Zelf draaien is niet zo makkelijk als je het nog nooit gedaan hebt, maar oefening baart kunst!
Succes!!!
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi!

Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien :rolleyes: (ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje :flushed: weet je wel?

'k Hoop dat je me ff help ^^

Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk :)?
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd. Gewoon oefenen!!! :grin:

http://home.wanadoo.nl/devaagste/

http://members.lycos.nl/hostit/Wiet-Joints/joints.htm
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik niet hoor, ik rol ze altijd even strak.
Als ik dronken ben daarentegen, kan het wel wat scheef gaan enzo.
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Precies :wink:

Thank youu
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
1/3 van een gram is wel voldoende.

En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien.
In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker.
Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow.


Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier.

Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar;



En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus! :stoned:
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#13
GewoonVOL zei:
1/3 van een gram is wel voldoende.

En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien.
In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker.
Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow.


Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier.

Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar;



En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus! :stoned:
Klik om te vergroten...

Zo, die ziet er goed uit ja :sunglasses:
15 minuten? Zoo nou ik ga m'n best doen..
Bedankt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb wel eens een filmpje gemaakt van hoe ik een joint draai. Voor iemand anders maar heb hem nooit op het forum gezet. Zal het binnenkort eens doen :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."