Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZelf draaien?

Zelf draaien?

33 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
een filtertje je bedoelt een tip?
Die kun je ook gewoon maken, door een stukje karton van je sigarettenpakje af te scheuren.
2 hele smalle strookjes omvouwen (een soort v-tje) en dan oprollen..
Zelf draaien is niet zo makkelijk als je het nog nooit gedaan hebt, maar oefening baart kunst!
Succes!!!
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!

Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien :rolleyes: (ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje :flushed: weet je wel?

'k Hoop dat je me ff help ^^

Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk :)?
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd. Gewoon oefenen!!! :grin:

http://home.wanadoo.nl/devaagste/

http://members.lycos.nl/hostit/Wiet-Joints/joints.htm
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik niet hoor, ik rol ze altijd even strak.
Als ik dronken ben daarentegen, kan het wel wat scheef gaan enzo.
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies :wink:

Thank youu
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
1/3 van een gram is wel voldoende.

En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien.
In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker.
Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow.


Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier.

Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar;



En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus! :stoned:
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#7
GewoonVOL zei:
1/3 van een gram is wel voldoende.

En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien.
In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker.
Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow.


Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier.

Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar;



En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus! :stoned:
Klik om te vergroten...

Zo, die ziet er goed uit ja :sunglasses:
15 minuten? Zoo nou ik ga m'n best doen..
Bedankt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel eens een filmpje gemaakt van hoe ik een joint draai. Voor iemand anders maar heb hem nooit op het forum gezet. Zal het binnenkort eens doen :tongueout:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Joints draaien is makkelijker dan gewoon een shagie te draaien (vind ik)

mja ff eens ite opgezocht, best grappig wat je allemaal niet bouwen kan als je een beetje creatief ingesteld bent :P

http://www.apollyon.nl/blowen.html

of check deze op drugsforum :grin: wel mooi gemaakt door kim :grin:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5512
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Weednator zei:
Hebben jullie het ook als je stoned bent dat je dan geen kl*te meer kunt draaien ?
Klik om te vergroten...
:grin:

Het is me verbazingwekkend genoeg wel goed gelukt die paar keer dat ik dat deed.
Terwijl ik dan meestal nog iets harder tril met mijn vingers dan normaal.

Vloeken en draaien gaat dan ook hand in hand hier.
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
.

Maar met paddo's op is draaien echt ineens veel moeilijker.
Klik om te vergroten...

hehe :P
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grrl zei:
Hoi!

Ik heb (weer) een vraagje.
Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide,
ik kan niet draaien :rolleyes: (ik rook niet en zo).
Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet
gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe
zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet
ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is
HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu,
maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in
kunnen schatten..
Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje :flushed: weet je wel?

'k Hoop dat je me ff help ^^

Edit;;
Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk :)?
Klik om te vergroten...

als dat jouw lippen zijn op dat plaatje kan je mij ook wel opbellen hoor :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
mag je eventjes zijn joint roken...


pfffffffffffffffffff :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :P
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb beginnen rollen met roltabak, daarna gaat proberen met sigarettentabak, veel beter om te roken :smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Ik heb wel eens een filmpje gemaakt van hoe ik een joint draai. Voor iemand anders maar heb hem nooit op het forum gezet. Zal het binnenkort eens doen :tongueout:
Klik om te vergroten...

heb je die er al opgezet??

en @boner

idem een joint met sigarettentabak is idd veel lekkerder dan roltabak
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
men neme een vloei
men doet de (zeer goed verkruimelde) weed in de vloei (Tabak laten we liever buiten beschouwing, maakt het draaien veel te gemakkelijk)
Men houdt de vloei tussen de vingers(met weed erin)
Men vrijft het vloeitje met de duim over de wijsvingers om het goed te verdelen
Men vouwt het vloedje dicht
likken likken likken likken,

En vanaf dat moment kan het eigenlijk alleen nog maar fout gaan :beer:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#18
toen ik nog niet kon draaien, draaide ik altijd eerst een kokertje en dat vulde ik daarna :grin: maar kwam er achter dat je tog beter normaal draaien kon :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verplaatst[/b
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan ook nie draaien. (teminste, niet met tabak van een sigaret, wat ik toch wel het lekkerste vind ik m'n joint) Ik maak altijd via een kokertje een joint en die lege joint vul ik dan met tabak en weed. En dan, smoken maar, zoals zometeen :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."