#1
Hmm, als ik alleen ben lees ik meestal een krantje of ga aan de bar zitten praten met degenen die daar ook zitten en soms photoplayen..
Maar met vrienden, tafelvoetbal en poolen!
Zeker de twee favorite shop spots voor mij!
Deel jullie shop bezigheden met mij?
Maar met vrienden, tafelvoetbal en poolen!
Zeker de twee favorite shop spots voor mij!
Deel jullie shop bezigheden met mij?


