Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

Wat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

74 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, als ik alleen ben lees ik meestal een krantje of ga aan de bar zitten praten met degenen die daar ook zitten en soms photoplayen..

Maar met vrienden, tafelvoetbal en poolen!
Zeker de twee favorite shop spots voor mij!

Deel jullie shop bezigheden met mij?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beetje met wat lui die daar zitten lullen al wordt dat soms nogal vervelend...Mensen die echt vaak in de coffeeshop zitten zijn vaak niet zo heel erg leuk. Verder poolen en tafelvoetballen inderdaad :smoke:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, tjah meestal als ik daar ga zitten lullen is het met degene achter de counter, want de andere loneley stoners die er zitten zijn meestal niet echt de meest spreekzame types. :rolleyes:

Tafelvoetbal all the way! :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk topic.

Af en toe tafelvoetbal, meestal gewoon met vrienden praten en vaak schaken, vind ik ook erg leuk om te doen al ben ik echt heel slecht als ik stoned ben :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik blijf niet zo heel vaak hangen maar als ik er de tijd voor neem, beetje hangen en mensen kijken. Vers glaasje jus erbij. Muziek luisteren.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Twee joints smoken, bakje koffie, muziek luisteren & een gaaf gesprek voeren. Ben niet zo'n liefhebber van spelletjes als ik stoned ben. :P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga er alleen tafelvoetballen, en dan nog nuchter ook.
Dat deed ik er al voor ik blowde trouwens.




Hoewel ik binnenkort wel eens zin heb om er een potje vissen te gaan kijken, want ze hebben hier een vreselijk mooi aquarium.
Alleen even vrienden vinden die mee doen.
Alleen vissen zitten staren met een stoned hoofd is ook weer niet zo boeiend.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met vrienden zitten, tafelvoetballen en wodka drinken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wodka in de shop?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pokeren en poolbiljart.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Wodka in de shop?
Klik om te vergroten...

Ja da´s meer een illegale shop. Café waar je wiet kan kopen zeg maar. En daar is t leuk zitten. Hetzelfde als een shop alleen heeft het niet de naam coffeeshop. Wel dezelfde relaxte muziek en sfeer.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
matthijs zei:
In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lana zei:
matthijs zei:
In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
Klik om te vergroten...

Whahahaha dan was het in ieder geval wel ok lijkt me zo!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Lana zei:
matthijs zei:
In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
Klik om te vergroten...

Whahahaha dan was het in ieder geval wel ok lijkt me zo!
Klik om te vergroten...

Yep haha. :grin:
Het was naast de Italiaan, want daar heb ik biefstuk gevreten.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
matthijs zei:
Lana zei:
matthijs zei:
In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
Klik om te vergroten...

Whahahaha dan was het in ieder geval wel ok lijkt me zo!
Klik om te vergroten...

Yep haha. :grin:
Het was naast de Italiaan, want daar heb ik biefstuk gevreten.
Klik om te vergroten...

Hahaha zal er aan denken als ik weer in a'dam ben! :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Niets eigenlijk, ik ben een belg en gewoon, kga met de bus, naar maas, kom ik daar, koop ik wat meer als 10 gram, dus verschillende shops binnengaan en dan bij de laatste shop ff blijven wachten op de bus, dus gewoon alleen roken (n soms als er een vriend ofzo meekomt roken we ook gewoon samen) en dan gaan we door naar de bushalte en nemen we de bus terug, alleen verblijf ik er minder dan een uur, met een vriend kan dat 2 uur worden of 1 gewoon.

Geen speciale bij activiteiten zoals snooker of ja wetek veel, meestal chille op de muziek of tv kijken :)))) in de shop dus hé.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kom altijd in de Flyin' Hi in Breda, kijk er meestal wat TV (Animal planet!) en soms schrijf ik wat ideetjes op die komen als je stoned bent. Kopje thee, krantje erbij. Relax :stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
mwah nee... roken is bah... daar ga je van stinken :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."