Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

Wat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

74 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
paupie zei:
Ellesdee zei:
Haarlem :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Spaarndam! :hearteyes: Maar Haarlem is ook wel ok :wink:. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis :) Zitten doe ik nooit in shops....
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Haarlem!
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Qocaïne zei:
Ik zit regelmatig in de Regine... gewoon een bakkie koffie drinken en een spelletje spelen.

Ik blow niet, ik kom alleen voor de relaxte sfeer!
Klik om te vergroten...

Woon je in Haarlem?
Ik ken heel wat van de stam gasten van de Regine.. :P
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#3
023User zei:
cordelia zei:
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
Klik om te vergroten...
Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! :stoned: :wave:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#4
cordelia zei:
023User zei:
cordelia zei:
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
Klik om te vergroten...
Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, ik adviseer je de Regine, Theehuis en Willie Wortels.
En je moet niet raar opkijken als je ineens 'Waar? Alkmaar!' hoort, want das vrij normaal in de Regine. :P

Veel plezier iniedergeval, ik ga morgen ook weer lekker naar Haarlem.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eig vraag ik me af;wrm drinken er zo veel mensen fruitsapkes in de coffeeshop? Is fruitsap modein nederland? :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik geniet in de shop.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#7
vlaemink zei:
Eig vraag ik me af;wrm drinken er zo veel mensen fruitsapkes in de coffeeshop? Is fruitsap modein nederland? :)
Klik om te vergroten...
Tjah, 'dikke' dranken zoals fruitsapjes en milkshakes zijn gewoon populair in de shop omdat het heerlijk is als je stoned bent.

Xtaz:
Ja, wij allemaal geloof ik. :stoned:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan weet je vast wel wat De Hout is. :mrgreen:

Maarja ontopic, iemand nog leuke shop ervaringen gehad laatste tijd?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
023User zei:
Qocaïne zei:
Ik zit regelmatig in de Regine... gewoon een bakkie koffie drinken en een spelletje spelen.

Ik blow niet, ik kom alleen voor de relaxte sfeer!
Klik om te vergroten...

Woon je in Haarlem?
Ik ken heel wat van de stam gasten van de Regine.. :P
Klik om te vergroten...

Yeps... een 023user :sunglasses:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yep :wink:

en


Nee, niet veel meegemaakt. Ben lang niet meer geweest!
Ik drink trouwens ook altijd looza :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
looza :hearteyes:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ken je ook mensen die daar chillen? :rolleyes:

Looza klinkt als lozer. :confused:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niks, ik haal er m'n wiet en ga weer weg. We hebben een erg ongezellige shop vandaar.
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meestal in de shop zit ik aan de bar, drink ik vaak cola, red bull of chocomel.

Poolen doe ik er ook wel es.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ah ja dat is balen. Maar daarna natuurlijk wel gezelligheid met vrienden?
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klinkt misschien stom, maar ik maak er wel eens me huiswerk, kom vaak op goeie ideeen!
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#17
023User zei:
cordelia zei:
023User zei:
cordelia zei:
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
Klik om te vergroten...
Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, ik adviseer je de Regine, Theehuis en Willie Wortels.
En je moet niet raar opkijken als je ineens 'Waar? Alkmaar!' hoort, want das vrij normaal in de Regine. :P

Veel plezier iniedergeval, ik ga morgen ook weer lekker naar Haarlem.
Klik om te vergroten...

Nou ben heen geweest maar door de :beer: weet ik niet meer hoe het heette.
Het was een huis een soort van buurtshop of zow?enig idee?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook er eigenlijk geen joints, ik koop d'r alleen maar wiet/hasj en vloe, ik blow liever thuis.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
023User zei:
Dan weet je vast wel wat De Hout is. :mrgreen:

Maarja ontopic, iemand nog leuke shop ervaringen gehad laatste tijd?
Klik om te vergroten...

Ik heb De Hout eens gered van een vurige ondergang, jaja goeie tijden...
De brandweer was trots op ons.
Wij dachten, heey een kampvuur, zullen we erbij gaan zitten? Maar het was geen kampvuur, het was gewoon vuur en er was niemand.

En los hiervan, ik zit nooit in een shop, heb ik ook nooit gedaan eigenlijk. Beetje een gaar sfeertje.
s
someone_nlLid
01-01-2024, 00:00
#20
In de shop waar ik regelmatig ben niet, daar kaarten we zelfs wel eens (31-en, niet voor geld overigens) en dan doet het personeel af en toe mee, als het niet druk is.

Maar je hebt ook shops waar de sfeer minder is, in zo'n geval haal ik ook alleen maar wiet en ben ik weer weg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."