#1
paupie zei:Ellesdee zei:Haarlem![]()
![]()
Spaarndam!Maar Haarlem is ook wel ok
. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis
Zitten doe ik nooit in shops....
paupie zei:Ellesdee zei:Haarlem![]()
![]()
Spaarndam!Maar Haarlem is ook wel ok
. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis
Zitten doe ik nooit in shops....
Qocaïne zei:Ik zit regelmatig in de Regine... gewoon een bakkie koffie drinken en een spelletje spelen.
Ik blow niet, ik kom alleen voor de relaxte sfeer!
Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.023User zei:Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen?cordelia zei:La pas023User zei:Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..mijn shoppie
![]()

cordelia zei:Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.023User zei:Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen?cordelia zei:La pas023User zei:Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..mijn shoppie
![]()
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd!![]()
![]()
Tjah, 'dikke' dranken zoals fruitsapjes en milkshakes zijn gewoon populair in de shop omdat het heerlijk is als je stoned bent.vlaemink zei:Eig vraag ik me af;wrm drinken er zo veel mensen fruitsapkes in de coffeeshop? Is fruitsap modein nederland?![]()

023User zei:Qocaïne zei:Ik zit regelmatig in de Regine... gewoon een bakkie koffie drinken en een spelletje spelen.
Ik blow niet, ik kom alleen voor de relaxte sfeer!
Woon je in Haarlem?
Ik ken heel wat van de stam gasten van de Regine.. :P
023User zei:cordelia zei:Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.023User zei:Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen?cordelia zei:La pas023User zei:Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..mijn shoppie
![]()
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd!![]()
![]()
Hehe, ik adviseer je de Regine, Theehuis en Willie Wortels.
En je moet niet raar opkijken als je ineens 'Waar? Alkmaar!' hoort, want das vrij normaal in de Regine. :P
Veel plezier iniedergeval, ik ga morgen ook weer lekker naar Haarlem.
weet ik niet meer hoe het heette.023User zei:Dan weet je vast wel wat De Hout is.![]()
Maarja ontopic, iemand nog leuke shop ervaringen gehad laatste tijd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."