#1
Ik blijf niet zo heel vaak hangen maar als ik er de tijd voor neem, beetje hangen en mensen kijken. Vers glaasje jus erbij. Muziek luisteren.
Deranged zei:Wodka in de shop?
matthijs zei:In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Lana zei:matthijs zei:In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
matthijs zei:Lana zei:matthijs zei:In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
Whahahaha dan was het in ieder geval wel ok lijkt me zo!
Lana zei:matthijs zei:Lana zei:matthijs zei:In Amsterdam zijn er toch ook wel shops waar je mag drinken?
Ja klopt. Op t Rembrandsplein ofzoiets wel iig, vorig jaar nog gedaan. De naam vd shop weet ik niet meer. :P
Whahahaha dan was het in ieder geval wel ok lijkt me zo!
Yep haha.![]()
Het was naast de Italiaan, want daar heb ik biefstuk gevreten.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."