Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

Wat doe jij in de Shop naast jointjes roken?

74 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Astma :wink:
en t intresseert me niet echt
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah ja, dat is balen..

Hmm, blowen intreseerde mij juist altijd het meest, tegenwoordig niet meer maarja.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou dankjewel, ik ben een kettingroker.

Spuit wel ff een luchtje op, om het gesprek wat aangenamer voor je te maken. :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Asje :grin:

luchtjes :grin: :hearteyes:
je zal wel moeten meneer de kettingroker
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
dammen, schaken, poolen ..
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#6
praten, tv zien, metro / spits doorbladeren, mensen aanstaren, dingen kwijt raken.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dingen kwijtraken komt ook vaak bij mij voor..
Zoals bijvoorbeeld mn wiet zelf. :confused:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#8
023User zei:
Ja dingen kwijtraken komt ook vaak bij mij voor..
Zoals bijvoorbeeld mn wiet zelf. :confused:
Klik om te vergroten...

lol ik raak dan ook altijd alles kwijt, maar me wiet nou juist niet :openmouth:. Maar ik kan 3 aanstekers meenemen en ze op gegeven moment toch alle 3 kwijt zijn :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag juist mijn wiet verloren op de bus, jej, schat nog een anderhalve gram ofzo :( Het was best nog veel :(
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aww Das zonde!
Klote bussen ook altijd. :angry:

Ik ben gister m'n pek pep kwijtgeraakt.. :openmouth:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#11
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
cordelia zei:
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
Klik om te vergroten...
Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zit regelmatig in de Regine... gewoon een bakkie koffie drinken en een spelletje spelen.

Ik blow niet, ik kom alleen voor de relaxte sfeer!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
paupie zei:
Ellesdee zei:
Haarlem :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

Spaarndam! :hearteyes: Maar Haarlem is ook wel ok :wink:. Daar haal ik altijd me hasj bij het Theehuis :) Zitten doe ik nooit in shops....
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Haarlem!
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Ik zit regelmatig in de Regine... gewoon een bakkie koffie drinken en een spelletje spelen.

Ik blow niet, ik kom alleen voor de relaxte sfeer!
Klik om te vergroten...

Woon je in Haarlem?
Ik ken heel wat van de stam gasten van de Regine.. :P
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#16
023User zei:
cordelia zei:
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
Klik om te vergroten...
Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! :stoned: :wave:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#17
cordelia zei:
023User zei:
cordelia zei:
023User zei:
Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken..
Klik om te vergroten...
La pas :grin: mijn shoppie
Klik om te vergroten...
Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min.
Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

Hehe, ik adviseer je de Regine, Theehuis en Willie Wortels.
En je moet niet raar opkijken als je ineens 'Waar? Alkmaar!' hoort, want das vrij normaal in de Regine. :P

Veel plezier iniedergeval, ik ga morgen ook weer lekker naar Haarlem.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eig vraag ik me af;wrm drinken er zo veel mensen fruitsapkes in de coffeeshop? Is fruitsap modein nederland? :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik geniet in de shop.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#20
vlaemink zei:
Eig vraag ik me af;wrm drinken er zo veel mensen fruitsapkes in de coffeeshop? Is fruitsap modein nederland? :)
Klik om te vergroten...
Tjah, 'dikke' dranken zoals fruitsapjes en milkshakes zijn gewoon populair in de shop omdat het heerlijk is als je stoned bent.

Xtaz:
Ja, wij allemaal geloof ik. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."