#1
Leer wat Tsjechische (straat)taal en koop daar je stuff indeed.
Natuurlijk heb je wiet die tegenvalt, da's in NL of in BE ook zo hoor, natuurlijk zul je het daar veeeeeel minder vinden, maar als je enorm goed zoekt enzo en ervaren stoners ziet ofzo .. maybe.matthijs zei:Osi` zei:Die heeft dan gewoon geluk gehad023User zei:Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing
Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..
Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)
Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol
Je zou zeggen dat ze overal dezelfde wiet kweken hè...Valt tegen. Heb een paar keer Italiaanse wiet gerookt en voelde er echt helemaal niets van. Echt 0%. De kwaliteit is heel erg wisselend...soms heb je geluk, meestal heb je pech.
flashkop zei:Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel
helena zei:je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
Lana zei:Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.

caatje zei:helena zei:je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.
lurch zei:gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
Maar nu on-topic. Waarom ga je het niet gewoon aan het bier ipv aan de stick?En als ze zo'n leuk boefbeest meehebben?lurch zei:gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."