Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet over de grens

Wiet over de grens

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leer wat Tsjechische (straat)taal en koop daar je stuff indeed.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Osi` zei:
023User zei:
Vriend van me had het wat beter aan gepakt. Die ging naar America, en had hash met een strijkijzer flinter dun gemaakt, en door een plastic seal machine heen gehaald. Dit had die met meerdere stukken gedaan, en toen in zijn grote multomap, die vol met papieren in plastic zat, tussen sommige bladzijde gedaan. Vond het wel een mooie oplossing

Haha, dat is ook een goede, nog nooit in me opgekomen..
Heb wel een keer Hasj meegenomen in een gesealde DVD doos, werkte ook prima..
Klik om te vergroten...
Die heeft dan gewoon geluk gehad :)
Geloof me, een hond ruikt ALLES, zelfs 1 klein stom blaadke met mss 0.000000000001 mg thc erop ofzo (ik overdrijf nu zeker)

Echt, koop u wiet gewoon in het land zelf, dan mee smokelen, wtf zit ge dan over kwaliteit te lullen, is da zo belangrijk tegenwoordig dan? voor een week of 2 doet kwaliteit er toch niets aan toe .. dan rol je toch gewoon een goeie pure om toch scheef van te worden.
Denk je bv nu ook echt dat alleen Nederland zeer goeie wiet heeft ofzo ... Die mannen ginder kunnen ook wel zaadjes kopen en het daar gewoon kweken op "jullie" manier. Als je daar nog niet aan gedacht had, lol
Klik om te vergroten...

Je zou zeggen dat ze overal dezelfde wiet kweken hè...Valt tegen. Heb een paar keer Italiaanse wiet gerookt en voelde er echt helemaal niets van. Echt 0%. De kwaliteit is heel erg wisselend...soms heb je geluk, meestal heb je pech.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk heb je wiet die tegenvalt, da's in NL of in BE ook zo hoor, natuurlijk zul je het daar veeeeeel minder vinden, maar als je enorm goed zoekt enzo en ervaren stoners ziet ofzo .. maybe.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
je pakt gewoon zo een thermofles, stopt er gemalen koffie in , dan je spul, dan weer coffe en voila luchtdicht verpakt maar weegt wel een ton :)
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#5
flashkop zei:
Ik seal ook alles en daarna spuit ik er parfum over, ben nog wel nooit tegengehouden geweest dus of het werkt...
Wss wel
Klik om te vergroten...

Tjah voor mij werkte het ook, tip van de week mensen!

:P
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#6
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
En als ze vragen wat in die condoom steekt zeg je dat je vroegtijdig klaarkomt. :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
helena zei:
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
Klik om te vergroten...

Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Lana zei:
Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.
Klik om te vergroten...


Pfff , heb je geluk gehad. Wat meen je als ze je gepakt haden. Had je er een paar jaar kunnen blijven.......... :wave:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Rome

Koop in Rome in ieder geval niks.
Dan krijg je het van een gast op een hekje, hij pulkt het uit een buis van dat hek, tis teringduur en t smaakt naar niks, het doet ook niks.

Eh, on-topic:
Ik zou het gewoon even niet doen.
( Maar ik ben een schijtlaars en zie ook natte, donkere, vochtige cellen met behaarde grote vrouwen erin voor me...)
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
helena zei:
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
Klik om te vergroten...

Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.
Klik om te vergroten...

heb een jaar geleden zo 20 pillen meegenomen naar Lloret
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lurch zei:
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
Klik om te vergroten...

LOL :beer: Maar nu on-topic. Waarom ga je het niet gewoon aan het bier ipv aan de stick?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#15
lurch zei:
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
Klik om te vergroten...
En als ze zo'n leuk boefbeest meehebben?
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#16
zeg je dat je in nederland een stick heb gerook en als je het door de bus gooit gewoon ontkenne dat het vanjouw is....
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb wel eens hasj in mijn bh mee genomen in het vliegtuig, nooit problemen mee gehad ,een keer perongeluk gesmokkeld, een stukje hasj dat nog in mijn zak zat wat ik gewoon niet eens wist. En toen kwam ik daar aan en dacht ik 'haha wat leuk'.
Dat was trouwens allemaal naar engeland, en het waren vakanties. Ik kon daar trouwens ook gewoon wiet krijgen znoder moeite, maar ik nam graag een stukje goede hasj mee voor mijn ex; die daar geen hasj kon krijgen (en zeker geen goede) en dat erg lekker vond.
Oh en wat tegen drugs honden werkt: peper. Honden haten peper.

Maar.. joh het is maar een weekje.. een weekje zonder kan je toch gewoon als een interessant experiment zien? Probeer het gewoon eens. Het is voor school; en met school. Ik zou het gewoon als een moioe kans zien te kijken wat er gebeurd als je niet blowt. En bovendien is het extra leuk als je terug komt. Op mijn werkweek berlijn een paar maanden terug heb ik ook met pijn in mijn hart mijn hasj thuis gelaten, maar het nuchter zijn daar beviel me ook wel (nouja nuchter; fles whiskey.. nuchter.. tja)
E
EveniLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heeft er iemand van jullie ervaring met wiet over de grens 'smokkelen'(of goeie tips). Binnen een paar maanden vertrek ik voor een week naar Praag (met school) en ik heb al in lange tijd geen week zonder joint meer meegemaakt. Nu heb ik er totaal geen gedacht van hoe het daar nu zit met de controles enz., kent er iemand veilige manieren (behalve het in je reet ofzo steken)?? Ik heb al gehoord van een deo-fles of shampoofles, maar dat vertrouw ik niet 100% en ik weet ook niet hoe je het precies moet doen. Can anyone help me out?
[/i]
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom stop je niet gewoon even?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dacht je dat ze in Praag geen weed kenden?
Niks meenemen, daar kopen.

:smoke:

en Praag rocks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."