Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet over de grens

Wiet over de grens

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lana zei:
Hasj meegenomen naar Turkije, in de schoen. Met het vliegtuig.
Beetje dom, maar wel gelukt.
Klik om te vergroten...


Pfff , heb je geluk gehad. Wat meen je als ze je gepakt haden. Had je er een paar jaar kunnen blijven.......... :wave:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rome

Koop in Rome in ieder geval niks.
Dan krijg je het van een gast op een hekje, hij pulkt het uit een buis van dat hek, tis teringduur en t smaakt naar niks, het doet ook niks.

Eh, on-topic:
Ik zou het gewoon even niet doen.
( Maar ik ben een schijtlaars en zie ook natte, donkere, vochtige cellen met behaarde grote vrouwen erin voor me...)
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
helena zei:
je neemt een condoom steek daar je wiet in en steek die in een fles shampoo of douche gel
Klik om te vergroten...

Totaal zinloos! Kijk maar naar het topic van Schranz in Italië. Op zo'n soort gelijk manier de drugs verstopt en toch nog gepakt omdat de honden het roken.
Klik om te vergroten...

heb een jaar geleden zo 20 pillen meegenomen naar Lloret
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lurch zei:
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
Klik om te vergroten...

LOL :beer: Maar nu on-topic. Waarom ga je het niet gewoon aan het bier ipv aan de stick?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#7
lurch zei:
gewoon een brok hasj meenemen en als ze komen gewoon opeten of door de bus kijlen...
Klik om te vergroten...
En als ze zo'n leuk boefbeest meehebben?
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeg je dat je in nederland een stick heb gerook en als je het door de bus gooit gewoon ontkenne dat het vanjouw is....
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel eens hasj in mijn bh mee genomen in het vliegtuig, nooit problemen mee gehad ,een keer perongeluk gesmokkeld, een stukje hasj dat nog in mijn zak zat wat ik gewoon niet eens wist. En toen kwam ik daar aan en dacht ik 'haha wat leuk'.
Dat was trouwens allemaal naar engeland, en het waren vakanties. Ik kon daar trouwens ook gewoon wiet krijgen znoder moeite, maar ik nam graag een stukje goede hasj mee voor mijn ex; die daar geen hasj kon krijgen (en zeker geen goede) en dat erg lekker vond.
Oh en wat tegen drugs honden werkt: peper. Honden haten peper.

Maar.. joh het is maar een weekje.. een weekje zonder kan je toch gewoon als een interessant experiment zien? Probeer het gewoon eens. Het is voor school; en met school. Ik zou het gewoon als een moioe kans zien te kijken wat er gebeurd als je niet blowt. En bovendien is het extra leuk als je terug komt. Op mijn werkweek berlijn een paar maanden terug heb ik ook met pijn in mijn hart mijn hasj thuis gelaten, maar het nuchter zijn daar beviel me ook wel (nouja nuchter; fles whiskey.. nuchter.. tja)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."