Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeftige Coffeeshop, niet ver van België(niet Roosendaal)

Deftige Coffeeshop, niet ver van België(niet Roosendaal)

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij deze zoek ik voor morge een coffeeshop om naartoe te gaan.
Ik kom vanuit Antwerpen dus het zou handig zijn om een makkelijke verbinding te hebben(trein). Ik ben gisteren naar Roosendaal geweest en daar onderschept door de o-zo-toffe-politiemannen in hun mooie smurfenpakjes..
Ik zou eventueel wel naar Amsterdam of dergelijke willen gaan..maar de shop zou niet te ver van het station mogen zijn.
Ook zou deze kwaliteitswiet moeten hebben(amnesia?goede sheeva?..) en zeker vanaf 10u moeten open zijn.
Ik hoop dat iemand een idee heeft dat ik morge een leuk tripje kan maken..
mvg x
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Checkpoint in Terneuzen is een erg mooi shop, en een meter of 10 verderop zit Miami. Daar zag ik Amnesia Haze, of iig iets met amnesia (8,- de gram).

In checkpoint heb ik de voorraad niet bekeken. Op vrijdagavond staan daar te veel Fransen in de wachtrij. Daar heb ik geen geduld voor. (Ja, voor 10 wel, maar niet voor 120)

Als je dat met openbaar vervoer wilt halen zul je met een bus via zelzate moeten gaan vermoed ik. Dan naar terneuzen busstation, en dan de eerste halte in Terneuzen als ik het goed heb (het kan niet misse, het is schuin VOOR de shop (Checkpoint).

Voor openingstijden moet je even internet gebruiken, maar ik vermoed dat die vanaf 10 wel open zijn.


Hoe het spul er kwalitatief vergeleken andere shops is weet ik niet precies. Ik bezoek er zelf heel weinig, en als ik er in 1 kom, neem ik meestal genoeg mee om er een maand niet meer te moeten komen.
De meeste mensen (ook vaste blowers uit Terneuzen die al véél shops hebben bezocht zijn er wel erg tevreden over, maar ik kan dat zelf niet echt bevestigen. Ik heb alleen 1 keer bij Miami gehaald, en verder vaak in Vlissingen, waar 3 shops zitten.)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
beiden zijn goed..
checkpoint is meestal wel wat drukker
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Baron en het Paradijs in Breda.
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#5
is er soms iemand die regelmatig met de auto ga en waar ik mee kan meerijden naar de shop, tegen betaling natuurlijk?(delen van de benzine)
S
Suzanne1209Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja Baron is breda is goed.. maar er zit er nog een dichter bij het station. De purple rain
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je een goeie shiva wilt heb moet je naar de kuil gaan 3 minuten lopen vanaf station wel duur 8 euro per gram maar hijs ckrs goed..
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Checkpoint in terneuzen is prima tent alleen beetje jammer van al die drugstoeristen uit belgie en frankrijk >_<
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jep, veels te veel.

Daar kan je beter voorgedraaide halen dan, dan is het wel te doen. En ze zijn nog niet eens slecht.
(of 4 meter verder lopen, en bij Miami halen)

(maar toch liever zelfgedraaide sheit)
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geplaatst: 25 Feb 2007 21:47 Onderwerp: Deftige Coffeeshop, niet ver van België(niet Roosendaal)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben je nu blij met je leven?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZI09 zei:
Ben je nu blij met je leven?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jij houd ook al niet van slapen :')

Ik ga een forum beginnen voor mensen die niet van slapen houden, samengeplukt van alle forums die ik ken. Wordt nog leuk.

Een nachtforum.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZI09 zei:
Jij houd ook al niet van slapen :')

Ik ga een forum beginnen voor mensen die niet van slapen houden, samengeplukt van alle forums die ik ken. Wordt nog leuk.

Een nachtforum.
Klik om te vergroten...


woooooooot jah :P
H
HedonisticaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wij gingen meestal in Tilburg (the grass company). Da's daar kei gezellig, kan je ook eten, drinken (try the milkshakes!) en gezelschapsspelletjes spelen (4 op een rij kan echt wel grappig zijn op sommige momenten) :mrgreen:
Nooit last gehad met controle ofzo...
B
Bramb0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hedonistica zei:
Wij gingen meestal in Tilburg (the grass company). Da's daar kei gezellig, kan je ook eten, drinken (try the milkshakes!) en gezelschapsspelletjes spelen (4 op een rij kan echt wel grappig zijn op sommige momenten) :mrgreen:
Nooit last gehad met controle ofzo...
Klik om te vergroten...

Moet je maar is een stukje verder wandelen... Mmmm...
De M Van Muze!! :grin: Muze is echt een goede shop en praktisch in dezelfde straat.
Of in Weert naast het gemeentehuis... Kweet de naam wel niet meer. Is helemaal nie ver :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wietboertje zei:
Checkpoint in terneuzen is prima tent alleen beetje jammer van al die drugstoeristen uit belgie en frankrijk >_<
Klik om te vergroten...
Sorry hoor, maar hier in belgie of ginder in frankrijk kunnen ze zelf geen wiet halen hé .. Maja idd, der zouden wa meer thuisdealers zijn. Zelf ga ik ook niet mee rnaar nederland voor wiet. Thuisdealer for the win! :mrgreen: Zo val ik, onze buurgenoten niet lastig en kunnen zij, rustig hun wiet gaan halen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Txt gewist om herkenning te voorkomen.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik en maten gingen deze week naar holland gaan, maar door stom toeval is de auto juist niet beschikbaar deze week. Nu, we gaan dan maar met openbaar vervoer, maar stel nu da ge gepakt word en gebt ni overdreve veel mee (tss de 5 en 10 gram), is dat dan ee ngroot probleem?


Nog maar 1 keer met openbaar vervoer gedaan en kmoet zeggen dak mij helemaal niet op mijn gemak voelde.
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je gepakt wordt(zoals ik 1keer in Roosendaal station, drugshond) kan je ff 4uur op het bureau gaan zitten en 100eur boete betalen..
.. www.courage.nu ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."