Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeftige Coffeeshop, niet ver van België(niet Roosendaal)

Deftige Coffeeshop, niet ver van België(niet Roosendaal)

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je gepakt wordt(zoals ik 1keer in Roosendaal station, drugshond) kan je ff 4uur op het bureau gaan zitten en 100eur boete betalen..
.. www.courage.nu ..
B
Bramb0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
vlaemink zei:
als je maar voor z oweinig paf meehebt?Gaat er tog vree hard over eig ze.
Klik om te vergroten...

Wrom ? Ik ging vroeger met het openbaar vervoer gewoon zaterdag middag een namiddagje coffee-shop hangen... :)
Toen ik terugkwam wel altijd genoeg meegenomen... En als ik dor de week tekort kwam gewoon bijhalen bij de lokale dealer.
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, ook als je zo weinig mee hebt.. Zelfs al heb je 5gram of wat minder bij, je zal nog steeds een boete krijgen.. Indien je meerdere keren gepakt wordt gaat deze boete oplopen en kan de zaak voorkomen.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou een 280 € moete hebbe maar wel eel goe gegeven waar vind ik da in de grensstreek ; dus bergen op zoom en al maar dan zonder politie controles of antwerpe?
let me know
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
svenvdh zei:
Bij deze zoek ik voor morge een coffeeshop om naartoe te gaan.
Ik kom vanuit Antwerpen dus het zou handig zijn om een makkelijke verbinding te hebben(trein). Ik ben gisteren naar Roosendaal geweest en daar onderschept door de o-zo-toffe-politiemannen in hun mooie smurfenpakjes..
Ik zou eventueel wel naar Amsterdam of dergelijke willen gaan..maar de shop zou niet te ver van het station mogen zijn.
Ook zou deze kwaliteitswiet moeten hebben(amnesia?goede sheeva?..) en zeker vanaf 10u moeten open zijn.
Ik hoop dat iemand een idee heeft dat ik morge een leuk tripje kan maken..
mvg x
Klik om te vergroten...

misschien een idee voor volgende keer
bus naar breda nemen kweet ni wat dit kost maar qualiteit van smoor in breda valt echt wel te pruime wel duur maar waar ni tege woordig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."