#1
Als je gepakt wordt(zoals ik 1keer in Roosendaal station, drugshond) kan je ff 4uur op het bureau gaan zitten en 100eur boete betalen..
.. www.courage.nu ..
.. www.courage.nu ..
vlaemink zei:als je maar voor z oweinig paf meehebt?Gaat er tog vree hard over eig ze.
svenvdh zei:Bij deze zoek ik voor morge een coffeeshop om naartoe te gaan.
Ik kom vanuit Antwerpen dus het zou handig zijn om een makkelijke verbinding te hebben(trein). Ik ben gisteren naar Roosendaal geweest en daar onderschept door de o-zo-toffe-politiemannen in hun mooie smurfenpakjes..
Ik zou eventueel wel naar Amsterdam of dergelijke willen gaan..maar de shop zou niet te ver van het station mogen zijn.
Ook zou deze kwaliteitswiet moeten hebben(amnesia?goede sheeva?..) en zeker vanaf 10u moeten open zijn.
Ik hoop dat iemand een idee heeft dat ik morge een leuk tripje kan maken..
mvg x
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."