Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hedonistica zei: Wij gingen meestal in Tilburg (the grass company). Da's daar kei gezellig, kan je ook eten, drinken (try the milkshakes!) en gezelschapsspelletjes spelen (4 op een rij kan echt wel grappig zijn op sommige momenten) Nooit last gehad met controle ofzo... Klik om te vergroten... Moet je maar is een stukje verder wandelen... Mmmm... De M Van Muze!! Muze is echt een goede shop en praktisch in dezelfde straat. Of in Weert naast het gemeentehuis... Kweet de naam wel niet meer. Is helemaal nie ver"
"vlaemink zei: als je maar voor z oweinig paf meehebt?Gaat er tog vree hard over eig ze. Klik om te vergroten... Wrom ? Ik ging vroeger met het openbaar vervoer gewoon zaterdag middag een namiddagje coffee-shop hangen... Toen ik terugkwam wel altijd genoeg meegenomen... En als ik dor de week tekort kwam gewoon bijhalen bij de lokale dealer."
"Ik gebruik GHB in het uitgaan... Kvind het echt lekker om dan gewoon zo een beetje rond te wandelen..."
"Elk weekend en nu nog altijd... Music Live from Illusion: Ground Level: http://www.illusion.be/livestream/groundlevel.asx The level: http://www.illusion.be/livestream/level.asx http://www.illusion.be/ En maar gaan..."
"1. XTC 2. Weed 3. GHB"