#1
als je maar voor z oweinig paf meehebt?Gaat er tog vree hard over eig ze.
ZI09 zei:Jij houd ook al niet van slapen :')
Ik ga een forum beginnen voor mensen die niet van slapen houden, samengeplukt van alle forums die ik ken. Wordt nog leuk.
Een nachtforum.
Hedonistica zei:Wij gingen meestal in Tilburg (the grass company). Da's daar kei gezellig, kan je ook eten, drinken (try the milkshakes!) en gezelschapsspelletjes spelen (4 op een rij kan echt wel grappig zijn op sommige momenten)![]()
Nooit last gehad met controle ofzo...
Sorry hoor, maar hier in belgie of ginder in frankrijk kunnen ze zelf geen wiet halen hé .. Maja idd, der zouden wa meer thuisdealers zijn. Zelf ga ik ook niet mee rnaar nederland voor wiet. Thuisdealer for the win!Wietboertje zei:Checkpoint in terneuzen is prima tent alleen beetje jammer van al die drugstoeristen uit belgie en frankrijk >_<
Zo val ik, onze buurgenoten niet lastig en kunnen zij, rustig hun wiet gaan halen."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."