#1
Ik heb het net gezegt dat alcohol schadelijker is , maarja ze geloven er niets van !
Weednator zei:Ik ga me nu maar concentrere op Alcohol , daar maken ze nix uit :P
grtz![]()
![]()
GewoonVOL zei:Johannes de Tripper zei:binnenkort ga ik die parents toch maar eens inlichten, is beter, zo is toch minder fijn....
Eerlijk zijn is niet ALTIJD beter.![]()
barry zei:Weednator zei:Ik ga me nu maar concentrere op Alcohol , daar maken ze nix uit :P
grtz![]()
![]()
zolang jeje niet elke avond zat drinkt maar enkel in de weekends is er geen probleem (ik denk ook dat je dat bedoelt niet??)
ik vind alcohol sowieso veel leuker voor in de weekends dan weed
Jeller zei:over het algemeen raken mensen vlugger verslaafd aan wiet dan aan alcohol
alleen als je (na zoveel jaar) echt verslaafd bent aan alcohol dan kan het wel veel kwaad en is het vele malen erger dan wiet.
alcohol is bovendien ook sociaal aanvaard dus krijg je er bijna geen sociale problemen in tegenstelling tot wiet (of je het nu leuk vind of niet, het is zo)
van weed ga je jezelf isoleren na een tijdje met alleen maar mensen die ook blowen, bij alcohol krijg je dit niet, want dat is iets waar je mee op straat kan komen.
zolang je alcohol+verkeer niet combineert is alcohol veel beter dan weed, bovendien is het effect ook nog eens leuker

.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."