#1
Dit topic miste nog dus: Zijn jullie wel eens té stoned geweest?
Ik wel een keer. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op had gerookt Maar ik kreeg veels te veel getintel in mijn lijf wat steeds meer werd. En werd veels te zwaar voor mijn gevoel. En ja dan lijkt het net alsof je in een atractie zit. Heel irritant![:(]()
Ik wel een keer. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op had gerookt Maar ik kreeg veels te veel getintel in mijn lijf wat steeds meer werd. En werd veels te zwaar voor mijn gevoel. En ja dan lijkt het net alsof je in een atractie zit. Heel irritant
