#1
Jeller zei:idd op een nuchtere maag smoren ( en dope int algemeen) is echt nie aan te raden
Werkt bij mij anders prima.
Jeller zei:idd op een nuchtere maag smoren ( en dope int algemeen) is echt nie aan te raden
maar dat is meestal de combi veel alcohol en wiet
maar alleen even moet wachten tot je bloed weer in je hersens is gestroomd :PRadeon915 zei:té stoned is voor mij als ik opsta, en dat dan alles zwart wordt voor m'n ogen en ik dan even later het plafond aan het bekijken ben en me afvraag wat er is gebeurd..![]()
Dit komt alleen voor als ik van te voren helemaal niks gegeten heb, en de avond daarvoor ook niet (bijna nooit dus)
Of, als ik anderhalf uur mijn maaginhoud in de plee aan het deponeren ben..maar dat is meestal de combi veel alcohol en wiet

,"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."