Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTé stoned

Té stoned

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
idd op een nuchtere maag smoren ( en dope int algemeen) is echt nie aan te raden
Klik om te vergroten...




Werkt bij mij anders prima.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth:

Daar bedank ik vriendelijk voor, wil 's ochtends wel een stuk brood hebben gevreten voordat ik ga smoken. :P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
té stoned is voor mij als ik opsta, en dat dan alles zwart wordt voor m'n ogen en ik dan even later het plafond aan het bekijken ben en me afvraag wat er is gebeurd.. :stoned:

Dit komt alleen voor als ik van te voren helemaal niks gegeten heb, en de avond daarvoor ook niet (bijna nooit dus)

Of, als ik anderhalf uur mijn maaginhoud in de plee aan het deponeren ben.. :kots: maar dat is meestal de combi veel alcohol en wiet
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga er niet vanuit dat je dan ook echt out ga :rolleyes: maar alleen even moet wachten tot je bloed weer in je hersens is gestroomd :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Radeon915 zei:
té stoned is voor mij als ik opsta, en dat dan alles zwart wordt voor m'n ogen en ik dan even later het plafond aan het bekijken ben en me afvraag wat er is gebeurd.. :stoned:

Dit komt alleen voor als ik van te voren helemaal niks gegeten heb, en de avond daarvoor ook niet (bijna nooit dus)

Of, als ik anderhalf uur mijn maaginhoud in de plee aan het deponeren ben.. :kots: maar dat is meestal de combi veel alcohol en wiet
Klik om te vergroten...


dat heb ik nu ook wel eens vooral s'morgends dat zwart voor de ogen als je opstaat :tongueout: :stoned:
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#6
of ik wel eens te stoned was?

zeker wel :mrgreen: ,
we waren ongeveer met z'n 20en in een groep met een stuk of 15 joints en 1tje gaf me een uber goede shot en toen had ik het door dat ik zo maar dan ook zo sloom was , en alles in slowmotion ging dat ik daar zo moe van werdt dat ik gewoon op de grond donderde en daar 1 minuut lag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."