#1
Snuifdoos zei:Hey allemaal,
Ik volg al even het forum, ik heb ook even gezocht, maar ik vind niets over dit onderwerp.
Dan heb je niet goed gezocht..
Snuifdoos zei:Hey allemaal,
Ik volg al even het forum, ik heb ook even gezocht, maar ik vind niets over dit onderwerp.
Midway zei:vraagje; ik heb hier nog een zakje met de helft knipafval in, valt dit te roken in een joint? of is dat vrij nutteloos
azgaza zei:Ik rook vooral hasj maar ik merkte dat ik steeds duurdere soorten moest gaan roken omdat de goedkopere nu (die vroeger heerlijk waren trouwens) slecht roken, vreemd smaken en gewoon niet het zelfde zijn.
Zand moet je volgensmij op hogere temperaturen smelten wil het gevaarlijk zijn, toen ik op he strand een joint had waar veel zand in zat brandde die niet echt.
Maar ze doen ooke cht glas over de wiet, en andere troep.
matthijs zei:Was laatst nog in het nieuws inderdaad.
Wat ook wel kan is dat de coffeeshop houder wat extra THC kristallen op de buitenkant spuit om het er betere uit te laten zien. Misschien proef je die...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."