Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervuilde/"versneden" wiet

vervuilde/"versneden" wiet

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuifdoos zei:
Hey allemaal,

Ik volg al even het forum, ik heb ook even gezocht, maar ik vind niets over dit onderwerp.
Klik om te vergroten...

Dan heb je niet goed gezocht..
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja het zijn zo allemaal stukjes wietblaadjes met af en toe nog een klein brokje wiet, en wat takjes

dat zat een keer onder heel goeie wiet, beetje afgeript :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hm, ik heb er nog niet mee te maken gehad.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb al zon hekel aan blaadjes en takjes in mn wiet, en dan zou je alleen maar blaadjes en takjes gaan roken :openmouth:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enkel als ge nu aant stressen zijt omdat ge geen wiet hebt, zou ik het rollen. Bladafval is beter dan niets, dus dat helpt uw cravings wel een beetje te minderen.

Maar stoned ga je er niet van worden.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben niet aant craven (ok toch wel een beetje:tongueout: )

maar als ik er niet stoned van ga worden laat ik het maar zo :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Long long time agoooooo deden ze ook wel haarlak op de wiet, voor de glinster ofzo
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
bedankt voor de antwoorden. 'k vind het echt triest dat ze op deze manier wiet liggen te verkloten. Ik zou willen weten wat ik rook. zand? glas? ok, wiet roken is niet heel gezond, maar zand of glas erbij... Ik wil geen instant longkanker krijgen. het smaakt alleszins echt niet gezond.

misschien moet ik maar eens zelf beginnen kweken...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
je krijgt geen longkanker door het zand he.
volgens mij kan het zelfs niet zoveel kwaad

edit:
het is idd wel rot ja
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zelfkweek is ook niet altijd zo lekker hoor
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is volgens mij gewoon een vervolg op het topic " de joint die ermee ophield " .....
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Midway zei:
vraagje; ik heb hier nog een zakje met de helft knipafval in, valt dit te roken in een joint? of is dat vrij nutteloos
Klik om te vergroten...

maak er n spacecake of wietpannekoeke of wietthee mee... dan is t toch nog nuttig :)


Heb nu momenteel ook vieze zandwiet.
Kan eigenlijk niet dat zand door t te roken glas worden??? want dan is da toch echt wel gevaarlçijke wiet imo
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb gehoord dat er wel eens haarlak overheen gespoten wordt om het dan zwaarder te maken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
die link gaat over een vervanger voor de wiet ...

een thc spray ipv van wiet zoals hasjolie ipv van wiet

:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook vooral hasj maar ik merkte dat ik steeds duurdere soorten moest gaan roken omdat de goedkopere nu (die vroeger heerlijk waren trouwens) slecht roken, vreemd smaken en gewoon niet het zelfde zijn.
Zand moet je volgensmij op hogere temperaturen smelten wil het gevaarlijk zijn, toen ik op he strand een joint had waar veel zand in zat brandde die niet echt.

Maar ze doen ooke cht glas over de wiet, en andere troep.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gooi die zandwiet weg en klaag tegen je dealer/ vraag je geld terug.

Door het op te roken moedig je het vervuilen van wiet aan, en je verkloot er je gezondheid mee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
juistem en zoek een dealer die liefde heeft voor het vak ....

iemand met passie voor de wiet !!


:hearteyes:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Ik rook vooral hasj maar ik merkte dat ik steeds duurdere soorten moest gaan roken omdat de goedkopere nu (die vroeger heerlijk waren trouwens) slecht roken, vreemd smaken en gewoon niet het zelfde zijn.
Zand moet je volgensmij op hogere temperaturen smelten wil het gevaarlijk zijn, toen ik op he strand een joint had waar veel zand in zat brandde die niet echt.

Maar ze doen ooke cht glas over de wiet, en andere troep.
Klik om te vergroten...

nja op hele hoge temperatuur word het dan glas he dat zand :grin:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#19
matthijs zei:
Was laatst nog in het nieuws inderdaad.
Wat ook wel kan is dat de coffeeshop houder wat extra THC kristallen op de buitenkant spuit om het er betere uit te laten zien. Misschien proef je die...
Klik om te vergroten...

Wat een ontzettend gelul: "THC kristallen spuiten"O ja? hoe doet ie dat? en waar haalt ie dan zijn winst vandaan? BROODJE AAP!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mooie he, THC spritzen .....


Inderdaad weer bullshit van de hoogste plank.

Zoek een wietboer met passie en koop je wiet direct van hen, das de beste oplossing voor je zekerheid en je portemenee.

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."