Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervuilde/"versneden" wiet

vervuilde/"versneden" wiet

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gooi die zandwiet weg en klaag tegen je dealer/ vraag je geld terug.

Door het op te roken moedig je het vervuilen van wiet aan, en je verkloot er je gezondheid mee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
juistem en zoek een dealer die liefde heeft voor het vak ....

iemand met passie voor de wiet !!


:hearteyes:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Ik rook vooral hasj maar ik merkte dat ik steeds duurdere soorten moest gaan roken omdat de goedkopere nu (die vroeger heerlijk waren trouwens) slecht roken, vreemd smaken en gewoon niet het zelfde zijn.
Zand moet je volgensmij op hogere temperaturen smelten wil het gevaarlijk zijn, toen ik op he strand een joint had waar veel zand in zat brandde die niet echt.

Maar ze doen ooke cht glas over de wiet, en andere troep.
Klik om te vergroten...

nja op hele hoge temperatuur word het dan glas he dat zand :grin:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Was laatst nog in het nieuws inderdaad.
Wat ook wel kan is dat de coffeeshop houder wat extra THC kristallen op de buitenkant spuit om het er betere uit te laten zien. Misschien proef je die...
Klik om te vergroten...

Wat een ontzettend gelul: "THC kristallen spuiten"O ja? hoe doet ie dat? en waar haalt ie dan zijn winst vandaan? BROODJE AAP!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
mooie he, THC spritzen .....


Inderdaad weer bullshit van de hoogste plank.

Zoek een wietboer met passie en koop je wiet direct van hen, das de beste oplossing voor je zekerheid en je portemenee.

:hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
pepito zei:
matthijs zei:
Was laatst nog in het nieuws inderdaad.
Wat ook wel kan is dat de coffeeshop houder wat extra THC kristallen op de buitenkant spuit om het er betere uit te laten zien. Misschien proef je die...
Klik om te vergroten...

Wat een ontzettend gelul: "THC kristallen spuiten"O ja? hoe doet ie dat? en waar haalt ie dan zijn winst vandaan? BROODJE AAP!
Klik om te vergroten...

Die THC kristallen kan je gewoon van de blaadjes afschrapen. Dat weet je hopelijk ook wel.
En kijk voortaan even op google voordat je begint te schreeuwen...
http://www.google.nl/search?q="thc+...&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Matthijs,

Ben je nou serieus ?

Alle THC die men eraf schraapt en dan verzamelt om opnieuw erop te spuiten ?


nee dat gaat te furrrrrrrr is een hoax.

Stonie
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
matthijs zei:
Die THC kristallen kan je gewoon van de blaadjes afschrapen. Dat weet je hopelijk ook wel.
En kijk voortaan even op google voordat je begint te schreeuwen...
http://www.google.nl/search?q="thc+...&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official
Klik om te vergroten...

Hoe gaat dat dan in z'n werk volgens jou? Ze 'schrapen' THC'kristallen' van wiet om die daarna op andere wiet te 'spuiten'? ...

Voor de rest alles nog in orde ja? Geen overige klachten?

Lees eerst je eigen links eens voor je hier onzin komt verkopen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
sjaartrol zei:
Midway zei:
vraagje; ik heb hier nog een zakje met de helft knipafval in, valt dit te roken in een joint? of is dat vrij nutteloos
Klik om te vergroten...

maak er n spacecake of wietpannekoeke of wietthee mee... dan is t toch nog nuttig :)


Heb nu momenteel ook vieze zandwiet.
Kan eigenlijk niet dat zand door t te roken glas worden??? want dan is da toch echt wel gevaarlçijke wiet imo
Klik om te vergroten...

van zand alleen maakt m'n geen glas (heb vandaag herexamen materialenleer gehad :sunglasses: )
maar wat volgens mij wel is is dat dat zand in je longen blijft zitten en je longen daardoor gaan ontsteken of je in ieder geval pijnlijke longen krijgt omdat het schuurt
of lul ik nou apekool?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Er is ook wiet met lood gevonden. Dat was inderdaad in het nieuws. Mensen moesten opgenomen worden met ademhalingsproblemen.

Dat zijn de risico's van een gedoogbeleid.
Klik om te vergroten...

Dat risico heb je ook als het geheel illegaal is, slechts bij legaliseren in het geheel zou dat niet meer kunnen gebeuren.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
zommes zei:
Er is ook wiet met lood gevonden. Dat was inderdaad in het nieuws. Mensen moesten opgenomen worden met ademhalingsproblemen.

Dat zijn de risico's van een gedoogbeleid.
Klik om te vergroten...

Dat risico heb je ook als het geheel illegaal is, slechts bij legaliseren in het geheel zou dat niet meer kunnen gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij dat ook bedoelt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er is ook wiet met lood gevonden. Dat was inderdaad in het nieuws. Mensen moesten opgenomen worden met ademhalingsproblemen.

Dat zijn de risico's van een gedoogbeleid.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
azgaza zei:
zommes zei:
Er is ook wiet met lood gevonden. Dat was inderdaad in het nieuws. Mensen moesten opgenomen worden met ademhalingsproblemen.

Dat zijn de risico's van een gedoogbeleid.
Klik om te vergroten...

Dat risico heb je ook als het geheel illegaal is, slechts bij legaliseren in het geheel zou dat niet meer kunnen gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij dat ook bedoelt.
Klik om te vergroten...

Ja maar het is niet specefiek dat het komt omdat we gedogen, maar gewoon op dat het illegaal is, dus ik specifieerde iets bij de bredere verwoording dat wellicht ook gewoon zo bedoelt was.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Er is ook wiet met lood gevonden. Dat was inderdaad in het nieuws. Mensen moesten opgenomen worden met ademhalingsproblemen.

Dat zijn de risico's van een gedoogbeleid.
Klik om te vergroten...

Lood!? Ik vraag mij af hoe zo een gram eruitzag. Zware jointen, speciaal smaakje =)
Met die zandwiet lijkt een gram al akelig weinig.
What's next? Asbest? Cyanide? Radioactief afval?
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
zelf kweken is nog altijd de beste optie en anders toch maar een betrouwbare kweker cq huisdealer opzoeken.

de shops lopen zowiezo te kloten, vanwege de hoge wietprijzen. als het geen zand of suiker is dan rook je wel de grote hoeveelheid bestrijdingsmiddelen die er op zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."