Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned of High

Stoned of High

37 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
omdat nicotine vergif is.. (zenuwgif om precies te zijn).. en ik nog wel 20 andere redenen kan opnoemen om puur te roken.. vind ik de high ook veel lekkerder.. helderder (zolang ik er niet teveel rook)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
2e optie
K
KontrastLid
01-01-2024, 00:00
#3
heerlijk helder, heerlijk high :smoke:

En dan geen hasj maar lekker puur wiet. En alleen op zn tijd anders word het gewoon teveel of het word saai.

Wat is zo'n puurpijpje trouwens?? Nog meer goeie manieren om puur te roken behalve vaporizen?
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonder tabak natuurlijk. Veel meer fun als je in groep rookt. :hearteyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
:wave:
S
SOOOFLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned.
blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie :(
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou het best wel eens kunnen dat je al High bent geweest,aangezien je alleen maar voorgedraaide koopt weet je nooit wat voor shit erin zit!!

Mijn voorkeur gaat uit naar high
Kan je nog wat doen enzo,als ik stoned ben doe ik echt 0,0 :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
SOOOF zei:
Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned.
blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie :(
Klik om te vergroten...

Is zo geleerd hoor, of koop een pijpje? :wave:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik rook liever niet puur, maar bijna :P
'k rook dan meestal halve gram met klein (met nadruk op klein) beetje peuk erbij en dan roken, wel het makkelijke branden van peuk en de andere voordelen maar de nadelen van het suf worden enzo niet :stoned:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doodkapje zei:
ik heb high gekozen omdat daar pure wiet stond, maar ik word nooit high. alleen maar stoned...

DUS DEZE STELLING GAAT NIET VOOR IEDEREEN OP

:wave:
Klik om te vergroten...

idd, als ik puur white widow rook , word ik gewoon stoned. niet dat ik er iets op tegen heb, maar toch..

Heb wel eens bij de cofeeshop om een 'high' wietje gevraagd en geeft idd toch ander effect. weet niet wat ik leuk vind... alle twee wel goed te doen :smoke:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook het liefst puur, maar dan wel in joint vorm. Je kan heel lang met zo'n ding doen. Rook ook regelmatig pijpjes, maar da's meer als de vloei op is of ik nog maar heel weinig heb.
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik snak naar drugs, liever stoned.
Voor de rest, high, puur door een waterpijp.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon lekker schteundt toch
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben 2 weken geleden gestopt met roken, dus tabak moet ik niet meer :tongueout:

maar ik vond (en vind nog steeds) het altijd al chiller om puur te roken en lekker high te worden ipv super slap stoned (wat ook wel iets heeft hoor, daar niet van) :tongueout:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
De laatste tijd rook ik alleen nog maar uit een pijpje omdat ik dan een actieve high krijg. Ik blijf dan niet meer uren op de bank zitten en wil naar de snackbar maar ben juist actiever, zie alles scherper, vind alles nog mooier en leuker dan als ik stoned ben. Ik vroeg me af waar jullie voorkeur naar uit gaat. :)

k heb gelezen dat je sloom word van het blowen uit een joint omdat tabak een geestvernauwend middel is wat het geestverruimende cannabis tegenwerkt. Eerst dacht ik altijd dat dit overdreven en niet waar was maar er is echt een wereld voor me opengegaan. :mrgreen: :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met tabak erbij wordt ik ook vrolijk en wil ik vanalles gaan doen.
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met de waterpijp lukt het me ook prima om flink stoned te raken met hash of , en dat nog liever , wiet :hearteyes:

[edit] ff over de poll , ik ben meestal liever high dan knetterstoned tho.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben het helemaal met je eens :) puur is beter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."