#1
omdat nicotine vergif is.. (zenuwgif om precies te zijn).. en ik nog wel 20 andere redenen kan opnoemen om puur te roken.. vind ik de high ook veel lekkerder.. helderder (zolang ik er niet teveel rook)

SOOOF zei:Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned.
blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie![]()


Doodkapje zei:ik heb high gekozen omdat daar pure wiet stond, maar ik word nooit high. alleen maar stoned...
DUS DEZE STELLING GAAT NIET VOOR IEDEREEN OP
![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."