Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned of High

Stoned of High

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dissonant zei:
Overdag high

's avonds stoned
Klik om te vergroten...
i agree
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt echt puur aan mijn mood :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het allebei even leuk. Ligt gewoon aan mijn stemming en mijn omgeving etc.
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
Afwisseling van spijs doet smoken.
Klik om te vergroten...

²

De ene keer stoned als slaapwelletje,de andere wanneer je dan gedronken hebt een puren :tongueout:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZI09 zei:
high als een aap
Klik om te vergroten...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb high gekozen omdat daar pure wiet stond, maar ik word nooit high. alleen maar stoned...

DUS DEZE STELLING GAAT NIET VOOR IEDEREEN OP

:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
word jij dan sowieso langzaam en moe erdoor? :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
van hasj met tabak word ik ook high hoor
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#9
rook bijna nooit puur, maar het effect (stoned of high) hangt heel erg af van wat voor mood ik heb. Als ik gewoon zit te chillen wordt het meestal stoned, maar als ik nog iets actiefs aan 't doen ben (nintendo 64 4 life, mooie kleurtjes! :hearteyes:) dan vaak high :)
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Adrenochroom zei:
k heb gelezen dat je sloom word van het blowen uit een joint omdat tabak een geestvernauwend middel is wat het geestverruimende cannabis tegenwerkt. Eerst dacht ik altijd dat dit overdreven en niet waar was maar er is echt een wereld voor me opengegaan. :mrgreen: :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik ben benieuwd, ga nu voor het eerst van m'n leven een pure joint roken (bij gebrek aan een (water)pijp)... :stoned:

edit: Verslag:

Na 3 heisen kreeg ik een droge keel, na nog 'ns 2 een hoestbui. Toen jointje maar ff aan de kant gelegd en sap gedronken. Ik bedacht me dat ik misschien kleinere heisen moet nemen dan bij een normale joint. Muziek begon al mooier te klinken, lekker jazzy en de bas voelde intenser. En ik lag regelmatig dubbel van het lachen van sommige antwoorden op het forum.

Maar om nou te zeggen dat ik me helderder voel? Nee, absoluut niet. Maar het is zeker wel relaxed! :stoned: :grin:
:wave:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
omdat nicotine vergif is.. (zenuwgif om precies te zijn).. en ik nog wel 20 andere redenen kan opnoemen om puur te roken.. vind ik de high ook veel lekkerder.. helderder (zolang ik er niet teveel rook)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
2e optie
K
KontrastLid
01-01-2024, 00:00
#13
heerlijk helder, heerlijk high :smoke:

En dan geen hasj maar lekker puur wiet. En alleen op zn tijd anders word het gewoon teveel of het word saai.

Wat is zo'n puurpijpje trouwens?? Nog meer goeie manieren om puur te roken behalve vaporizen?
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zonder tabak natuurlijk. Veel meer fun als je in groep rookt. :hearteyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
:wave:
S
SOOOFLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned.
blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie :(
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou het best wel eens kunnen dat je al High bent geweest,aangezien je alleen maar voorgedraaide koopt weet je nooit wat voor shit erin zit!!

Mijn voorkeur gaat uit naar high
Kan je nog wat doen enzo,als ik stoned ben doe ik echt 0,0 :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#18
SOOOF zei:
Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned.
blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie :(
Klik om te vergroten...

Is zo geleerd hoor, of koop een pijpje? :wave:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik rook liever niet puur, maar bijna :P
'k rook dan meestal halve gram met klein (met nadruk op klein) beetje peuk erbij en dan roken, wel het makkelijke branden van peuk en de andere voordelen maar de nadelen van het suf worden enzo niet :stoned:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doodkapje zei:
ik heb high gekozen omdat daar pure wiet stond, maar ik word nooit high. alleen maar stoned...

DUS DEZE STELLING GAAT NIET VOOR IEDEREEN OP

:wave:
Klik om te vergroten...

idd, als ik puur white widow rook , word ik gewoon stoned. niet dat ik er iets op tegen heb, maar toch..

Heb wel eens bij de cofeeshop om een 'high' wietje gevraagd en geeft idd toch ander effect. weet niet wat ik leuk vind... alle twee wel goed te doen :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."