Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stop ermee !

Ik stop ermee !

167 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben nu al terug een week gestopt met blowen en nu ga ik het zeker een lange tijd volhouden ! Ben gepakt met coke en nogmaals wiet door me ouders ... Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter even een pauze ga nemen , voel me een beetje schuldig tov men ouders :flushed:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ondertussen ook al 5 dagen gestopt. rottigste is achter de rug. nog veel succes aan alle andere stoppers!
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yep

Daarnet had ik dat zelfs bij gewone sigarettenrook, en ik rook niet eens

(hoewel ik natuurlijk wel nicotineverslaafd ben door met tabak te rollen)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weednator zei:
Hebben jullie dat ook, als je nu een joint ruikt dat het water in je mond stroomt ?
Klik om te vergroten...

Als ik aan een snowseal ruik met coke in ja.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weednator zei:
Ben nu al terug een week gestopt met blowen en nu ga ik het zeker een lange tijd volhouden ! Ben gepakt met coke en nogmaals wiet door me ouders ... Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter even een pauze ga nemen , voel me een beetje schuldig tov men ouders :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik heb wel altijd dat als ik mensen zie blowen ik ook meteen zin krijg. Maarja ik probeer ook niet te stoppen, hoogstens wat te minderen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weednator zei:
Hebben jullie dat ook, als je nu een joint ruikt dat het water in je mond stroomt ?
Klik om te vergroten...

Gistermiddag na m'n laatste examen, werd temptation me even teveel ja. :flushed:

Maar was na het eigenlijke stoned-zijn weer as usual kenkergaar, en die avond zeer futloos. Heb gisteravond dan weer enkele jonco's afgeslagen. Zelfs vandaag merk ik dat ik minder energie heb, dus feitelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat blowen eigenlijk helemaal niet zo leuk is, dan dat 't eerst voor me was.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik nog veel blowde was ik ook altijd zo futloos maar ik besefte dat gewoon niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
Toen ik nog veel blowde was ik ook altijd zo futloos maar ik besefte dat gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Dat is 't 'm inderdaad. Vreemde zaak eigenlijk.
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier. :)
Klik om te vergroten...

godverdomme ik ben heel aantrekkelijk als ik stoned ben man hou je mond :openmouth: en op het moment dat ik fijn aan men baapje teug kijk je zo van kút man. :stoned: /proud to be a stoner
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
PePhenkie___// zei:
MetaalKonijn zei:
Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier. :)
Klik om te vergroten...

godverdomme ik ben heel aantrekkelijk als ik stoned ben man hou je mond :openmouth: en op het moment dat ik fijn aan men baapje teug kijk je zo van kút man. :stoned: /proud to be a stoner
Klik om te vergroten...

<3 je bent een schatje als je stoned bent. :P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik stoned ben , kan ik voor geen meter bewegen ! Voel me kiplekker nu , lekker actief :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zou alleen stoppen als ik stoned zijn iritant begin te vinden.. Waarom niet minderen, 1 joint per maand ofzo dan zijn ook alle nadelen weg lijkt me.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippelicious zei:
ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
Klik om te vergroten...

'3 à 4 keer in de maand' xtc!

Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...

Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik merk dat ik sinds ik gestopt ben, ik véél minder slaap nodig heb. Na 7 uur slaap sta ik fris en monter op. Vroeger had ik minstens 10u slaap nodig, of ik liep de hele dag te geeuwen. En zelfs als ik 10 uur of meer geslapen had, was ik het eerste uur dat ik wakker was drowzy/ nog half in slaap.

Ik begin meer en meer voordelen te ontdekken.

Maar ja, diep vanbinnen heb ik dat eigenlijk altijd al geweten. Jarenlang meer dan 5 jointen per dag kan gewoon niet zonder dat het je leven op een negatieve manier beïnvloed.

Dit was begonnen als een adempauze voor mijn hersenen, ik wou gewoon een weekje of 2 stoppen omdat ik echt te traag werd.
Maar ik denk dat ik er maar ineens een omzwaai in mijn leven van maak. Smoren : ja. Elke dag : hell no.
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
raging_bull zei:
Trippelicious zei:
ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
Klik om te vergroten...

'3 à 4 keer in de maand' xtc!

Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...

Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...
Klik om te vergroten...

Ja de laatste 3 maande ongeveer was het zo vaak, daarvoor was et ne keer of 2 per maand, wat inderdaad nog veel te veel is.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ondertussen 10 dagen gestopt. vrijdag op een feest 1 klein puur jointje (van een klein vloeitje) gerookt. eigenlijk heb ik zelfs nog niet gerookt. ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen) en man na 5 zulke teugen kwam dat echt aan als een bom. megastoned in een keer :grin:
heb wel nog steeds problemen met eten. blijk geen echte eetlust meer te hebben. maar mensen i'm back alive and kicking in plaats van die patattezak (aardappelzak voor de nederlanders) die geen zak presteert op een dag.
bij deze ben ik het volledig eens met dissonant. nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doodkapje zei:
nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....
Klik om te vergroten...

Als ik op feestjes blow , daar ik daar heel de avond als een pattetezak :) . Vind ik zelf dan weer niet tof, op een feesje moet je bewegen ...
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trippelicious zei:
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken
Klik om te vergroten...

haha
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
@weednator : ik heb iets met ritme. hoor ik goede muziek moet ik bewegen... heb ik geen dope voor nodig hoor. dat was dan het enige dat ik zowat nog graag deed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."