#1
Ben nu al terug een week gestopt met blowen en nu ga ik het zeker een lange tijd volhouden ! Ben gepakt met coke en nogmaals wiet door me ouders ... Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter even een pauze ga nemen , voel me een beetje schuldig tov men ouders ![:flushed:]()
/proud to be a stoner