Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja lol deze had ik paar jaar geleden op het nieuws gezien, d8 evht van wtf .."
"ja lol deze had ik paar jaar geleden op het nieuws gezien, dacht echt van wtf .."
"meestal weed"
"Ik vind het lekker met energie drink ook gwn pure mixen met andere pure drankjes"
"maiskorrel zei: Wodka.... Klik om te vergroten... Vind je het echt vies"
"Delirium zei: Rode Wodka Redbull is toch wel een aanrader hoor Klik om te vergroten... Ja idd erg lkkr"
"Midway zei: wiet Klik om te vergroten... idd ook weed"
"Ja ik heb het een stukje gezien :P best lollig eigenlijk maar da wijf hun accenten zijn wel irritant :P"
"lol bedankt :P"
"Het is bijna zover, ik en 2 vrienden ( broodplank & Crusher ) gaan paddo's doen , maar wij weten niet welke paddo's goed zijn voor de eerste keer dus weet iemand welke paddo's leuk en goed zijn voor de eerste geef hier je mening over welke het beste is uit dit kunnen wij dan een besluit maken tnx, eliXer"