Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip om zwaar te spacen..

Tip om zwaar te spacen..

53 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Volgensmij is dat niet goed voor je; maar ik heb zelf een hele lage bloeddruk en hoef daar geen moeite voor te doen; ik heb zo vaak een bijna - flauwval gevoel dat ik het liever niet oproep.
Klik om te vergroten...

Hetzelfde hier. Valt dit btw in dezelfde catagorie als bv wurgsex? :P
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een hele lage bloeddruk is niet slecht voor je en zul je ook niet voelen. Een lage bloedsuikerspiegel kun je wel voelen en uit zich inderdaad in een flauwval-gevoel. Ik denk eigenlijk niet dat dat iets met je bloeddruk te maken heeft; tenzij je arts het zegt natuurlijk. Ik ben geen expert :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Ja dat ken ik. Heb dat ook wel eens, vooral na een hetig weekend en al zeker als ik daar nog een joint achteaan rook. Ik vind het altijd wel lekker, ook heb ik echt wel eens vaker mezelf ff moeten tegen houden om niet op de grond te vallen.

Ik heb een keer meegemaakt bij een vriend van me. We zaten gewoon lekker thuis een beetje te spacuh. Hij zat en in een stoel en stond op. Maar meteen daarna viel ie met zijn knieën op de grond. Toen deed die zijn ogen open en snapte niet hoe hij ineens met zijn knieën op de grond kon zitten. Het licht is m echt gewoon ff 2 sec uitgegaan. Vond het wel een beetje wazig, mja op de pillen kun je zulke rare dingen meemaken.
Klik om te vergroten...

Zoiets had ik ook eens na een nachtje pillen, geen voedsel, en de dag erna veel blowen.. op de weg naar de wc 2x out gegaan :P
Maar toch, die manier van Jeller lijkt me iets gezonder :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
tkomt eigenlijk bijna op hetzelfde neer, alleen voelt de 'kunstmatige' manier iets minder vuil aan en ben je echt volledig weg..

ma heb ook al eens gehad na een nachtje festivallen waar ik een pil, veel wiet en ook redelijk wa bier had gedronken en dan heel weinig geslapen had.. krookte de dag erna terug een joint bij een maat.. kstelde mij recht om naart toilet te gaan en ik had het toen zo hard dat ik echt blind was voor een paar seconden en niet meer wist waar ik stond en waarom ik daar stond :mrgreen: dan na 5 seconden kwam het wel weer terug natuurlijk..

het faithlinen zelfs is trouwens een tijdje geleden
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe lijkt me wel grappig, da moet ik ook is proberen :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
goeie tip om natuurlijk met de joint te kunnen spacen
Vul uw jointje goed(meer dan gewoonlijk), rook een dagje niet, gewoon tot de avond wachten.
Lekker op uw gat zitten of gewoon liggen op je bed en uw kamer volledig donker maken. En tv'ke op en een zalige film kijken of een chill muziekje op zetten.

Dan space ik em bijna altijd.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dat iedere dag wel een paar keer. Vind er geen zak aan. Ja het wordt even zwart voor je ogen, en het lijkt of je gaat crashen, nou woehoeee! Echt supertof wordt t pas als het geluid wegdraait, en je hoofd zwaar wordt, en je enorm misselijk wordt, en je tenslotte echt neergaat, echt een topgevoel.

Nog beter dan coke/heroine en pillen door elkaar milkshaken, en dan met zo'n enorm lang rietje opdrinken. (Als je het mij vraagt!!)
s
stinosLid
01-01-2024, 00:00
#8
volgens mij heet dit gewoon een headrush,
als je een tijdje zit en te snel opstaat word t zwart voor je ogen en ben je even van de wereld.
ik heb dit best vaak en steeds en steeds vaker
t word ook steeds extremer.
het gebeurt ook wel is in de klas, of als ik tegen mn vriendin dr ouders praat,. ik vind t niet echt cool. k zou t cooler vinden als iemand wist wat je ertegen kon doen>?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt ook een andere manier van trippen, dat is door met iemand te zijn (stoned of niet maakt niet uit). Je zit tegenover iemand, die persoon kan ook staan maakt niet uit. Dan laat je hem 15x diep inademen en diep uitademen (flink tempo) en dan bij de 15e x inademen houd je je adem vast en dan ga je naar achter leunen (of in een stoel of tegen een boom whatever) en dan drukt iemand met 2 platte handen flink hard op je longen.. en na 5 seconde ademd die persoon uit en dan ga je ook ff knock out. En dan heb je ook een droom die minuten lijkt te duren
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
stinos zei:
volgens mij heet dit gewoon een headrush,
als je een tijdje zit en te snel opstaat word t zwart voor je ogen en ben je even van de wereld.
ik heb dit best vaak en steeds en steeds vaker
t word ook steeds extremer.
het gebeurt ook wel is in de klas, of als ik tegen mn vriendin dr ouders praat,. ik vind t niet echt cool. k zou t cooler vinden als iemand wist wat je ertegen kon doen>?
Klik om te vergroten...

Ik heb het vroeger ook veel gehad. Nu nog wel eens, maar een stuk minder, en ook minder sterk. (vroeger moest ik gaan zitten of ik zou in elkaar zakken, tegenwoordig is even ergens tegen aan leunen wel genoeg.

Het belangrijkste ertegen te doen is denk ik een gezonde levensstijl met regelmaat en genoeg slaap.

Als het echt ernstig is en daarmee gevaarlijk ofzo, ga dan naar de huisarts, misschien lage bloeddruk, suiker, hemoglobine of iets in die richting. Zijn allemaal dingen waar medicijnen voor zijn.
s
stinosLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm :)
k moet denkik gewoon voortaan altijd heel rustig opstaan :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik vind dit topic een beetje van wurgseks weghebben...

opgepast dat kan ook verkeerd aflopen!! zeker mensen die bloeddrukproblemen hebben. het truukje dat jij daar opgeeft met de duim in de mond is om je hartslag zo snel mogelijk te doen dalen... zou ik persoonlijk nu niet mee willen spelen hoor, maar goed ieder zijn ding. :P
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet doen niet gezond; je zorgt ervoor dat je hersens even geen zuurstof krijgen. niet echt goed voor het behoud van hersencellen. ......
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
ik vind dit topic een beetje van wurgseks weghebben...
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha wurgseks...

mja kdenk dat het idd niet gezond is :tongueout: één keer viel er iemand op zijn hoofd en hij krijg 10 seconden lang stuiptrekkingen met zijn ogen wijd open :grin: daarna was ij weer in orde gelukkig

nu ja tis echt al lang geleden da ik da gedaan heb, kdoe da nu nooit meer

en ja drugs is ok nooit zonder risisco's hé, net zoals dit truukje :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik stoned ben heb ik niet echt veel zin om dit te proberen maar zal eht ens proberen als ik nuchter ben (zoals nu) :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
Klik om te vergroten...
ik ben niet echt voor die flauwval spelletjes :tongueout:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
pepito zei:
Niet doen niet gezond; je zorgt ervoor dat je hersens even geen zuurstof krijgen. niet echt goed voor het behoud van hersencellen. ......
Klik om te vergroten...


het is n beetje hetzelfde als lachgas dan
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mattskovic zei:
Jeller zei:
nuchter is er nie zo veel aan vind ik
Klik om te vergroten...
ik ben niet echt voor die flauwval spelletjes :tongueout:
en ik zit liever chill in een stoel of ergens anders als ik stoned ben :tongueout:
Klik om te vergroten...
² that!
Gewoon 1 goeie dikke peuk. Een superzalige stoel die chill ligt. Flesje sterke drank en een TV. Of verander die TV in een pokertafel bij u thuis en enkele kameraden met dezelfde benodigdheden (peuk + fles alcohol)

Slap ouwehoere en een flink potje pokeren onder invloed van drank en wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."