ik rook geen pijpjes, ik word er nooit stoned/high van
ik heb salvia en wiet meerdere malen geprobeerd maar het was niks.
(ligt dit aan mij of mijn pijp?)
dus nu hou ik het maar gewoon bij jointjes.
#12
Misschien dat het pijpje te klein was, of dat je er niet goed van hebt getrokken.
Maar kan ook zijn dat je daar tegen kan, tegen het roken van pijpjes.
Ikzelf heb een klein hashpijpje met roostertjes bij, en als ik hem helemaal volprop ben ik toch een beetje high. Het komt wel straffer aan dan een joint, dat zeg ik er even bij.
#13
uitgekookt
#14
geef mij maar wiet
#15
word wel altijd knetter van een pijpje roken maar ik vind t superheet en ik moet altijd hoesten..
doe mij maar een lekkere djonkow!
#16
Als ik al een pijpje rook, dan rook ik wiet. Maar draai veel liever een joint dan uit zo'n pijpje te moeten roken.
#17
Geef mij maar lekker een Pijpje Meth :P
of DMT..
#18
wietjes natuurlijk
#19
gwn lekkere hash mhmm
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.