Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
Dat de joint zo snel op gaat. :(
L
LanaLid
Irritant dat ik dan niet naar bed te branden ben. Ik blijf maar bezig achter die pc. En het vreten, vind ik op het moment zelf lekker, maar achteraf heb ik dan spijt.
H
HislordshipLid
hoesten heb ik best vaak last van vooral met hasj drogen mond heb ik laatste tijd geen last van

en met hasj vind ik die scherpe smaak in me keel vervelend
I
ImkeLid
azgaza zei:
Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Klik om te vergroten...

Voor een gasfornuis heb je toch ook een aansteker of zoiets nodig? Of ben ik nu helemaal achterlijk? :flushed:
m
matthijsLid
Nederlandse gasfornuizen niet :sunglasses:
I
ImkeLid
Nou ja, wij hebben een elektrisch fornuis dus jah.. :sunglasses:
m
matthijsLid
Bij mijn ouders hebben we inductie :sunglasses: :sunglasses:
Waar ik zelf woon een gasfornuis waar je een vonkje uit kan laten springen zodat je geen aansteker nodig hebt.
R
Radeon915Lid
Jadi zei:
weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
Klik om te vergroten...

Tip: iedereen heeft wel wat boeken. De meeste boeken hebben vooraan en achteraan een paar lege bladzijden.. en laten die nou meestal precies de goeie dikte zijn :mrgreen:

azgaza zei:
Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Klik om te vergroten...

Ah, dat had ik gister ook. Loop ik naar het gasfornuis, joint in me smoel en bij het pitje houden om aan te steken.
Klik, klik, ga nou aan stom gasfornuis!, klik, klik, klik WOOSH!
:wave: tot ziens wenkbrauwen
a
azgazaLid
Radeon915 zei:
azgaza zei:
Klik om te vergroten...

Ah, dat had ik gister ook. Loop ik naar het gasfornuis, joint in me smoel en bij het pitje houden om aan te steken.
Klik, klik, ga nou aan stom gasfornuis!, klik, klik, klik WOOSH!
:wave: tot ziens wenkbrauwen
Klik om te vergroten...

Dat laatste doe ik dan weer absoluut niet; ik ga zo ver mogelijk van het gastel afstaan en hou men joint er in net zo lang tot ie brand en blaas hem dan uit; en dan gloeit ie goed, en dan snel een trekje nemen. Maar ik heb haar tot mijn kont en ik als met mijn hoofd te dicht bij het gastel zou komen zou ik kaal zijn; met brandwonden enzo..
maar voor vervolg de tip: wacht tot je joint vlam vat en blaas hem uit, gewoon op afstand. Veiliger en werkt net zo goed.
D
DioneLid
Na 2 trekjes krijg ik kokhals neigingen en kan ik niet verder blowen zonder te kotsen.. En na 2 trekjes ben ik echt nog niet stoned, dus dat is zonde.. Blow daarom ook nooit haha.
m
matthijsLid
Dat is irritant ja :tongueout:
Maar kan je dan niet met een pijpje roken?
D
DioneLid
Waterpijp wil wel, maar de moeite haha. Zo lekker vind ik blowen toch niet :)
A
AllolalieLid
Rook in oog wanneer ik stoned ben, jaja, niet fijn. :stoned:
Bovendien is het ook niet hip wanneer je de volgende dag wakker word met een te verklote keel, wanneer je te veel geblowt / gerookt hebt
A
AllolalieLid
matthijs zei:
Bij mijn ouders hebben we inductie :sunglasses: :sunglasses:
Waar ik zelf woon een gasfornuis waar je een vonkje uit kan laten springen zodat je geen aansteker nodig hebt.
Klik om te vergroten...

Ook met inductie lukt het (ervaringsdeskundige) je verbrand wel je gezicht door de hitte, maar hè dan heb je ook wat :grin:
m
matthijsLid
Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
A
AllolalieLid
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Klik om te vergroten...

Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
e
eXeCuzeLid
dat als je voort elke dag gaat blowen je er alleen nog maar gaar van word
m
matthijsLid
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Klik om te vergroten...

Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
Klik om te vergroten...

Hahahaha
Heeft een andere naam :tongueout:
Oh shit.. ik weet het weer... jij hebt een KERAMISCHE PLAAT!! :wave:
a
azgazaLid
Brandgaten van slechte hasj! :mrgreen: Daar heb ik in engeland te veel eravring mee gehad; en mijn ex al helemaal, die woonde daar en rookte in der tijd niet veel anders dan die troep en hij had gewoon geen normaal t-shirt meer over van de brand gaten. En littekens op zijn armen, handen en buik.. hahaha..
f
fs180Lid
uitdrogende lenzen.. vreselijk! :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."