Dat de joint zo snel op gaat. ![:(]()
azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Jadi zei:weet er nog 1, als je niet thuis bent en niks hebt om een tip te kunnen draaien
azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
tot ziens wenkbrauwenRadeon915 zei:azgaza zei:Als je geen aansteker hebt en wel een joint. En naar het gasfornuis moet lopen om dat rotding aan te steken.
Ah, dat had ik gister ook. Loop ik naar het gasfornuis, joint in me smoel en bij het pitje houden om aan te steken.
Klik, klik, ga nou aan stom gasfornuis!, klik, klik, klik WOOSH!
tot ziens wenkbrauwen
matthijs zei:Bij mijn ouders hebben we inductie![]()
![]()
Waar ik zelf woon een gasfornuis waar je een vonkje uit kan laten springen zodat je geen aansteker nodig hebt.
matthijs zei:Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Johannes de Tripper zei:matthijs zei:Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?

Daar heb ik in engeland te veel eravring mee gehad; en mijn ex al helemaal, die woonde daar en rookte in der tijd niet veel anders dan die troep en hij had gewoon geen normaal t-shirt meer over van de brand gaten. En littekens op zijn armen, handen en buik.. hahaha.."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."