Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIrritant aan jointen roken .

Irritant aan jointen roken .

213 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
De dayafter, wanneer ik m'n nest uit donder en d'r uitzie als een zombie met roze ogen. :P
m
matthijsLid
Dat is irritant ja :tongueout:
Maar kan je dan niet met een pijpje roken?
D
DioneLid
Waterpijp wil wel, maar de moeite haha. Zo lekker vind ik blowen toch niet :)
A
AllolalieLid
Rook in oog wanneer ik stoned ben, jaja, niet fijn. :stoned:
Bovendien is het ook niet hip wanneer je de volgende dag wakker word met een te verklote keel, wanneer je te veel geblowt / gerookt hebt
A
AllolalieLid
matthijs zei:
Bij mijn ouders hebben we inductie :sunglasses: :sunglasses:
Waar ik zelf woon een gasfornuis waar je een vonkje uit kan laten springen zodat je geen aansteker nodig hebt.
Klik om te vergroten...

Ook met inductie lukt het (ervaringsdeskundige) je verbrand wel je gezicht door de hitte, maar hè dan heb je ook wat :grin:
m
matthijsLid
Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
A
AllolalieLid
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Inductie geeft geen warmte af, maar magnetische stralen ofzoiets... De pan wordt wel warm maar de plaat niet (in theorie dan... natuurlijk maakt de pan de plaats ook wel heet. )
Klik om te vergroten...

Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
e
eXeCuzeLid
dat als je voort elke dag gaat blowen je er alleen nog maar gaar van word
m
matthijsLid
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Klik om te vergroten...

Waar heb ik het dan over dat die plaat keirood word en ik bijna mijn gezicht aan brandde toen ik één opstak?
Klik om te vergroten...

Hahahaha
Heeft een andere naam :tongueout:
Oh shit.. ik weet het weer... jij hebt een KERAMISCHE PLAAT!! :wave:
a
azgazaLid
Brandgaten van slechte hasj! :mrgreen: Daar heb ik in engeland te veel eravring mee gehad; en mijn ex al helemaal, die woonde daar en rookte in der tijd niet veel anders dan die troep en hij had gewoon geen normaal t-shirt meer over van de brand gaten. En littekens op zijn armen, handen en buik.. hahaha..
A
AllolalieLid
matthijs zei:
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Hahahaha
Klik om te vergroten...

Oja Keramische plaat, sorry my mistake..... Maar ik heb gewoon gas, dit was elders :wink:
b
buzzyLid
Dat ze het gewcht niet houden en bij de tip omknakken, dat je ze vaak moet aansteken of met voorgedraaide joints dat je stukken tabak en wiet door de tip in je mond krijgt :angry:
m
matthijsLid
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Johannes de Tripper zei:
matthijs zei:
Dat denk ik niet.
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Hahahaha
Klik om te vergroten...

Oja Keramische plaat, sorry my mistake..... Maar ik heb gewoon gas, dit was elders :wink:
Klik om te vergroten...

Whahaha

Maargoed, wat ik ook irritant vind aan joints roken is dat je soms brandgaten in je kleren krijgt, als je de vloei niet goed genoeg hebt weggebrand.
r
raging_bullLid
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
G
GrandeLid
inderdaad, droge bakkes is kut.
a
azgazaLid
raging_bull zei:
Als je een joint binnenste buiten draait en bij het afbranden komt er een gaatje in :smilingimp:

Meestal lukt het me dan nogwel het gaatje af te plakken met plakrond van een ander vloeitje, en vaak ook nog wel zo dat je het niet een proeft.
Klik om te vergroten...

Oh wat je beter kan doen is iets te ver natlikken en dan afscheuren, maar dan zo dat je je duim op de plakkende delen houd, en het heel voorzichtig doen.
Vroeger scheurde in mijn joints nog wel eens open, maar dat is me zeker al een jaar niet meer gebeurd. Als er dan nog iets zit kan je dat nog afbranden, maar dan wordt het minder vlam dus is de kans dat het nog fout gaat veel kleiner.
P
PsychedelicDreamzzzLid
Weednator zei:
Wat vind jij zoal irritant aan jointen roken ?

Ik vind de droge mond die je krijgt nogal irritant !
Klik om te vergroten...

niks anders zou ik stoppen

droge mond dan moet je drinke :beer: :wink:
-
-spaceman-Lid
raging_bull zei:

Klik om te vergroten...

oplossing: draai altijd met gouden/zwarte vloei! dan hoef je em niet binnenste-buiten te draaien!
p
paupieLid
- vergeten drinken mee te nemen -> droge bek

- vergeten eten mee te nemen -> vreetkick die niet bevredigt kan worden :'(

- joint die alsmaar uit gaat

- vloei die zegmaar voorbij de tip is, dus moet weer weggebrand worden (als je al stoned bent, vind je dit veel werk :tongueout:)
t
troebadoerLid
Zuchtige meerokers die geen weed hebben en je dan opbellen en vragen 'wat ga je doen' .. dan weet je al hoe laat het is......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."