#1
ik haal het over de grens in maastricht in de coffeeshop maar ik vind dat de prijzen daar maar blijven stijgen en dan zit je ook nog eens met de kans dat je betrapt wordt door de politie enzo
daarom ben ik dus wel een beetje op zoek naar een dealer, maar dat mag niet via het forum![:wink:]()
ik zal dus zelf maar wat moeite moeten doen maar zo te horen is dat hier geen probleem in de omgeving![:grin:]()
daarom ben ik dus wel een beetje op zoek naar een dealer, maar dat mag niet via het forum
ik zal dus zelf maar wat moeite moeten doen maar zo te horen is dat hier geen probleem in de omgeving
