Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

50 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik haal het over de grens in maastricht in de coffeeshop maar ik vind dat de prijzen daar maar blijven stijgen en dan zit je ook nog eens met de kans dat je betrapt wordt door de politie enzo

daarom ben ik dus wel een beetje op zoek naar een dealer, maar dat mag niet via het forum :wink:
ik zal dus zelf maar wat moeite moeten doen maar zo te horen is dat hier geen probleem in de omgeving :grin:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vroeg me eens af hoeveel volk nu eigelijk naar de shop gaat en hoeveel het van een dealer haalt.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#3
eigen bron of de shop als noodloplossing
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dealer & shop, maar heb dealer gestemd
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb op andere gestemd, want meestal laat ik meenemen door iemand dat naar de shop gaat. of ik koop van iemand met genoeg zelfkweek. dusja combinatie eigelijk...
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
andere, op straat en inde shop

kvind de shop te duur
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Osi` zei:
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Shop & Dealer.
Maar goh, hier in hasselt zijn de dealers gewoon "raar" :)
Slechte kweekjes enal, zielige zakjes .. En dan ga je naar de shop en zie je dat bijna alle wietjes boven de 7/8 euro geprijsd staan ..

Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepnoize zei:
Osi` zei:
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn :wave:
Klik om te vergroten...
Bwah, ben tot conclusie gekomen dat het rommel is. In mijn geval is het wel zo. Kijk, ik rook af en toe graag is een blowtje, maar als je het elke dag rookt, dag in en dag uit en als uw leven om wiet begint te draaien, is het wel rommel.

Kheb nu het gevoel dat ik daardoor 3 jaar heb verspild, voel me anders dan vroeger en eerlijk gezegd wil ik veel liever terug gaan naar de tijd van toen ik nog niet blowde.

Kga de joint wel niet kunnen laten natuurlijk, maar eens ge het beschouwd als een sigaret .. :)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
2de
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pepnoize zei:
ik heb op andere gestemd, want meestal laat ik meenemen door iemand die naar de shop gaat. of ik koop van iemand met genoeg zelfkweek. dusja combinatie eigelijk...
Klik om te vergroten...

.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: shop!!

SharoLina zei:
Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug.
En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken, heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen.
Klik om te vergroten...
via gent weet ik niet , op internet zul je dat zeker wel vinden
ik ga altijd van brugge meteen naar sluis , van sluis naar oudenburg en dan naar terneuzen
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gwn in de shop.Weet ik iig dat het goed is.btw ken weinig straat dealertjes. :confused:
s
snyerzLid
01-01-2024, 00:00
#14
shop!!

Maat van mij dealt, is wel handig!

soms zit hij zonder, en dan rijd ik naar de shop, doe dit ondertss al 6 jaar en ben nog nooit tegengehouden- mr ik zal mr ni te hard roepen...-

trouwens! In breda durven ze nu al 46 euro vragen voor 5 gram, wa er echt belachelijk zwaar overgaat!!!
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Illigale dealer of heel soms de shop.
Wiet gaat hier aan 6,5, dat is minder dan in de shop, veel gemakelijker, en ook goeie wiet.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ivoos zei:
dealer & shop, maar heb dealer gestemd
Klik om te vergroten...
idem
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
dealer soms van maten die naar de shop gaan
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bengt zei:
Bijna altijd bij dealer.
Hier krijg je meestal goeie weed.
Zakken gaan momenteel 30€ voor 5 gram.

Vindt ik te duur, dus ik hoop volgend jaar van zelfkweek te kunnen genieten.
Klik om te vergroten...
da krijg ik hier zelfs nimeer, 4.2 voor ne 30 wel... tis erg geworden
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik haal het gwn in belgie bij men vaste dealer.
maar ga wel eens twee keer per maand naar holland voor de echte goede weed :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
in sittard,geleen of maastricht en anders hier gewoon ergens... :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."