Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

50 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me eens af hoeveel volk nu eigelijk naar de shop gaat en hoeveel het van een dealer haalt.
S
SharoLinaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: shop!!

Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug.
En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken omdat dit me toch enkele uren zou besparen. Heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: shop!!

SharoLina zei:
Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug.
En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken, heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen.
Klik om te vergroten...
via gent weet ik niet , op internet zul je dat zeker wel vinden
ik ga altijd van brugge meteen naar sluis , van sluis naar oudenburg en dan naar terneuzen
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dealer & shop, maar heb dealer gestemd
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb op andere gestemd, want meestal laat ik meenemen door iemand dat naar de shop gaat. of ik koop van iemand met genoeg zelfkweek. dusja combinatie eigelijk...
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
andere, op straat en inde shop

kvind de shop te duur
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Osi` zei:
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn :wave:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Shop & Dealer.
Maar goh, hier in hasselt zijn de dealers gewoon "raar" :)
Slechte kweekjes enal, zielige zakjes .. En dan ga je naar de shop en zie je dat bijna alle wietjes boven de 7/8 euro geprijsd staan ..

Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepnoize zei:
Osi` zei:
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn :wave:
Klik om te vergroten...
Bwah, ben tot conclusie gekomen dat het rommel is. In mijn geval is het wel zo. Kijk, ik rook af en toe graag is een blowtje, maar als je het elke dag rookt, dag in en dag uit en als uw leven om wiet begint te draaien, is het wel rommel.

Kheb nu het gevoel dat ik daardoor 3 jaar heb verspild, voel me anders dan vroeger en eerlijk gezegd wil ik veel liever terug gaan naar de tijd van toen ik nog niet blowde.

Kga de joint wel niet kunnen laten natuurlijk, maar eens ge het beschouwd als een sigaret .. :)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
2de
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pepnoize zei:
ik heb op andere gestemd, want meestal laat ik meenemen door iemand die naar de shop gaat. of ik koop van iemand met genoeg zelfkweek. dusja combinatie eigelijk...
Klik om te vergroten...

.
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Pepnoize zei:
Osi` zei:
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn :wave:
Klik om te vergroten...
Bwah, ben tot conclusie gekomen dat het rommel is. In mijn geval is het wel zo. Kijk, ik rook af en toe graag is een blowtje, maar als je het elke dag rookt, dag in en dag uit en als uw leven om wiet begint te draaien, is het wel rommel.

Kheb nu het gevoel dat ik daardoor 3 jaar heb verspild, voel me anders dan vroeger en eerlijk gezegd wil ik veel liever terug gaan naar de tijd van toen ik nog niet blowde.

Kga de joint wel niet kunnen laten natuurlijk, maar eens ge het beschouwd als een sigaret .. :)
Klik om te vergroten...
Ja daar heb je natuurlijk een punt, vanaf dat je niet meer zonder kan, en zoals jij zegt een joint als een sigaret ziet, dan is het rommel en moet je stoppen... Maar mijn punt was dat je liever misschien met speed begon dan met wiet, en ik zei dat dan speed toch wel de echte rommel is. Als je wiet normaal gebruikt tenminste (enkele keren / week ofzo..)
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt.
Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippelicious zei:
Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt.
Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten.
Klik om te vergroten...


Vind ik nu gewoon complete bullshit ,ge moet gewoon zien nen vaste dealer te hebbe , dan wete wel wa ge krijgt , en 9/10 is da goeikoper en (uit mijn ervaring) betere kwaliteit dn de shop. En bij goeie dealers heb je ook keuze, wel niet zoveel ma kom..
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Osi` zei:
Shop & Dealer.
Maar goh, hier in hasselt zijn de dealers gewoon "raar" :)
Slechte kweekjes enal, zielige zakjes .. En dan ga je naar de shop en zie je dat bijna alle wietjes boven de 7/8 euro geprijsd staan ..

Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan. :confused: of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
Klik om te vergroten...

Speed, dat is pas rommel
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
sorry hoor
maar de shops zijn eigelijk veel goedkoper dan op de straat horo
alleja, je betaald 25€ voor een duustje aka 5 gram "dat totally not 5 gram is"
en in den check betaal je een goeie 35€ voor 5 gram?
en die 5 grammen lijken wel 2 duustjes vergeleken hier met dealerhoeveelheid
:stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het nogal discriminerend dat er hier een scheiding is.
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal bij dealers, maar eigenlijk evenveel in de shop...
Ik zal even de voor en nadelen opsommen van shop en straat

Shop
+JE weet da het kwaliteit is
+Je kan kiezen (soms valt de keuze wel eens tegen)
-Ver rijden
-Soms overdreven duur

Dealer
+Snel
+gemakkelijk
+standaardprijzen
-Je bent nooit zeker van de kwaliteit
-soms wordt je wel eens gekloot

Je moet ook alles op zn manier bekijken. Ik kan hier in België aan kwaliteitweed geraken zonder probleem maar ik betaal ook 6 de gram. Ben dan ook wel altijd zeker dat het 10 of 20 gram op de kop af is en dat het weed is zonder additieve rommel derop gesmeten...
En je kan ook wel eens in de shop voorhebben dat ze je 5 gram gruis aansmeren voor 50 euro...
Het valt allemaal te zien, alletwee heeft zo z'n charmes :)
De dealer is handig en snel, de shop is gezellig en een 'road-trip' :grin:
(Als je het teveel doet verandert het wel al snel in 'pfffff een gans uur in dn auto zitte' :P )
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paddoboy zei:
sorry hoor
maar de shops zijn eigelijk veel goedkoper dan op de straat horo
alleja, je betaald 25€ voor een duustje aka 5 gram "dat totally not 5 gram is"
en in den check betaal je een goeie 35€ voor 5 gram?
en die 5 grammen lijken wel 2 duustjes vergeleken hier met dealerhoeveelheid
:stoned:
Klik om te vergroten...

Dan heb JIJ een slechte dealer of laat je je gemakkelijk afrippen . Ik weet altijd hoeveel ik krijg , door mijn beste vriend
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#20
hehe sinds ik een weegschaap gekocht heb weet ik pas echt hoeveel keer ik afgeript ben geweest :)
maar leve gent

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."