#1
Ik vroeg me eens af hoeveel volk nu eigelijk naar de shop gaat en hoeveel het van een dealer haalt.
via gent weet ik niet , op internet zul je dat zeker wel vindenSharoLina zei:Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug.
En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken, heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen.
Osi` zei:Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan.of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..

Bwah, ben tot conclusie gekomen dat het rommel is. In mijn geval is het wel zo. Kijk, ik rook af en toe graag is een blowtje, maar als je het elke dag rookt, dag in en dag uit en als uw leven om wiet begint te draaien, is het wel rommel.Pepnoize zei:Osi` zei:Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan.of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn![]()
Pepnoize zei:ik heb op andere gestemd, want meestal laat ik meenemen door iemand die naar de shop gaat. of ik koop van iemand met genoeg zelfkweek. dusja combinatie eigelijk...
Ja daar heb je natuurlijk een punt, vanaf dat je niet meer zonder kan, en zoals jij zegt een joint als een sigaret ziet, dan is het rommel en moet je stoppen... Maar mijn punt was dat je liever misschien met speed begon dan met wiet, en ik zei dat dan speed toch wel de echte rommel is. Als je wiet normaal gebruikt tenminste (enkele keren / week ofzo..)Osi` zei:Bwah, ben tot conclusie gekomen dat het rommel is. In mijn geval is het wel zo. Kijk, ik rook af en toe graag is een blowtje, maar als je het elke dag rookt, dag in en dag uit en als uw leven om wiet begint te draaien, is het wel rommel.Pepnoize zei:Osi` zei:Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan.of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..
als er 1 van de bovengenoemde dingen rommel is, zal het zeker niet wiet zijn![]()
Kheb nu het gevoel dat ik daardoor 3 jaar heb verspild, voel me anders dan vroeger en eerlijk gezegd wil ik veel liever terug gaan naar de tijd van toen ik nog niet blowde.
Kga de joint wel niet kunnen laten natuurlijk, maar eens ge het beschouwd als een sigaret ..![]()
Trippelicious zei:Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt.
Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten.
Osi` zei:Shop & Dealer.
Maar goh, hier in hasselt zijn de dealers gewoon "raar"
Slechte kweekjes enal, zielige zakjes .. En dan ga je naar de shop en zie je dat bijna alle wietjes boven de 7/8 euro geprijsd staan ..
Kga denk ik nog met een eigenkweek beginnen dan.of gewoon stoppen met die rommel. Zelfs speed is goedkoper en doet meer z'n werk dan wiet ..

Paddoboy zei:sorry hoor
maar de shops zijn eigelijk veel goedkoper dan op de straat horo
alleja, je betaald 25€ voor een duustje aka 5 gram "dat totally not 5 gram is"
en in den check betaal je een goeie 35€ voor 5 gram?
en die 5 grammen lijken wel 2 duustjes vergeleken hier met dealerhoeveelheid
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."