Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"shop!! Maat van mij dealt, is wel handig! soms zit hij zonder, en dan rijd ik naar de shop, doe dit ondertss al 6 jaar en ben nog nooit tegengehouden- mr ik zal mr ni te hard roepen...- trouwens! In breda durven ze nu al 46 euro vragen voor 5 gram, wa er echt belachelijk zwaar overgaat!!!"
"Beste mensen! Ik heb een vraagje: heb paar dagen geleden in een café zakje gevonden met wat na onderzoek coke bleek te zijn... Heb al paar keer coke gesnoven, maar van deze krijg ik echt pijn in mn neus, bijna zo erg als met pep weet er iemand waar dit aan zou kunnen liggen? De coke plakt ook wel wat, maar het kan toch ni liggen aan de vochtigheid van de coke ofzo? alvast bedankt voor de hulp!"
"herkend! Ik heb het ook eens meegemaakt grammetje gekocht, samen met n vriend van mij avond uitgegaan, goed gezopen,dag erop opgestaan, bus naar huis genomen, en van zo gauw ik afstapte ben ik verschrikkelijk hard beginnen kotsen... Het was nochtans de beste coke die ik ooit al gehad heb dus geen erg, het gaat sowieso over!"
"hoi, ik heb best al wat ervaring met - binnen beperkte mate- drugs zoals coke, pep, xtc,mdma, maar heb nog nooit paddos genomen, want ik durf niet goed... Ze zeggen dat als je er schrik voor hebt, je het beter niet kan doen,mr is dat echt zo? is er iemand van jullie die er eerst schrik van had maar het toch gedaan heeft? Deel aub je ervaringen, zodat ik mij een beeld kan vormen van wat er mij te wachten staat thanks!"