#1
BuZzRiDeR zei:da krijg ik hier zelfs nimeer, 4.2 voor ne 30 wel... tis erg gewordenBengt zei:Bijna altijd bij dealer.
Hier krijg je meestal goeie weed.
Zakken gaan momenteel 30€ voor 5 gram.
Vindt ik te duur, dus ik hoop volgend jaar van zelfkweek te kunnen genieten.
Laatste tijd ook al gehad, dealer beweerde dat hij €150 voor zijn 25gr had betaald

