Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

[ENKEL VOOR BELGEN] Ik haal mijn wiet...

50 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#1
BuZzRiDeR zei:
Bengt zei:
Bijna altijd bij dealer.
Hier krijg je meestal goeie weed.
Zakken gaan momenteel 30€ voor 5 gram.

Vindt ik te duur, dus ik hoop volgend jaar van zelfkweek te kunnen genieten.
Klik om te vergroten...
da krijg ik hier zelfs nimeer, 4.2 voor ne 30 wel... tis erg geworden
Klik om te vergroten...

Laatste tijd ook al gehad, dealer beweerde dat hij €150 voor zijn 25gr had betaald
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga gewoon naar checkpoint in terneuzen.
een dealer kan , maar ik geniet toch wel liever van hollandse weed.
en als je daar 5gr vraagt dan krijg je 5gr
niet wat je bij elke dealer in belgië kan verwachten :openmouth:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: shop!!

snyerz zei:
trouwens! In breda durven ze nu al 46 euro vragen voor 5 gram, wa er echt belachelijk zwaar overgaat!!!
Klik om te vergroten...

in de checkpoint is hun duurste weed 10€/gr (Amnesia)
maar pas wanneer je es amnesia gerookt hebt , zul je wel begrijpen waarom...
die weed kun je gwoon niet vergelijken met de weed van op straat
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: shop!!

Willemijn zei:
in de checkpoint is hun duurste weed 10€/gr (Amnesia)
maar pas wanneer je es amnesia gerookt hebt , zul je wel begrijpen waarom...
die weed kun je gwoon niet vergelijken met de weed van op straat
Klik om te vergroten...

Off topic, maar ik vind die Amnesia nu ook weer niet zo ultiem. Goed is ie zeker, beter dan sommige goedkope rommel, maar heb er al veel betere gekend.

Ik vraag me af waarom zovelen hier die Amnesia verkiezen. Groepsdruk? :wave:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: shop!!

ErnstJünger zei:
Willemijn zei:
in de checkpoint is hun duurste weed 10€/gr (Amnesia)
maar pas wanneer je es amnesia gerookt hebt , zul je wel begrijpen waarom...
die weed kun je gwoon niet vergelijken met de weed van op straat
Klik om te vergroten...

Off topic, maar ik vind die Amnesia nu ook weer niet zo ultiem. Goed is ie zeker, beter dan sommige goedkope rommel, maar heb er al veel betere gekend.

Ik vraag me af waarom zovelen hier die Amnesia verkiezen. Groepsdruk? :wave:
Klik om te vergroten...


heb ik ooit laten blijken dat amnesia de "beste" weed is dat je kunt vinden? :rolleyes:
ik zeg wel dat in de checkpoint , hun beste weed amnesia is
e
elchivatoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben zelf Hollander maar ik woon in Brussel...

Ik neem weleens wat mee als ik in NL ben geweest en anders haal ik wat hash bij de plaatselijke marokkaan......

Zelfkweek zou de beste optie zijn aangezien de wietprijzen ook maar stijgen onder het hypoctriete beleid dat Nederland nu voert....

Nochtans niet zo dom als hier in Belgiè, waar ze heffingen op wiet gewoon aan Nederland weggeven. Als Belgiè nu eens het goede voorbeeld zou geven door een totale legalisering (fuck het gedoogbeleid) door te voeren.... Maar ik paais dat Nederland uiteindelijk toch eerder het Belgisch systeem gaat adopteren.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: shop!!

Willemijn zei:
heb ik ooit laten blijken dat amnesia de "beste" weed is dat je kunt vinden? :rolleyes:
ik zeg wel dat in de checkpoint , hun beste weed amnesia is
Klik om te vergroten...

Was niet direct op uw persoon gericht, als wel op een resem posts die ik eerder las en die allemaal 'amnesia' aanprezen.
Ofwel zijn ze echt tevreden, ofwel hebben de amnesia-verkopers zich hier gegroepeerd en bedrijven ze p.r. :beer:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: shop!!

Soms dealer, maar meestal coffeeshop. Sinds ik van verschillende dealers bij in de buurt al zandwiet heb gekregen, ga ik nu meestal in coffeeshops. Het is misschien dubbel zo duur, als je werk hebt, steekt dat zo nauw niet, maar kwaliteit gegarandeerd, en we nemen meestal nog de tijd om partijtje te poolen of wat te drinken.
mijn favorieten, + wiet/hash:

1. Snooker, Eindhoven (amnesia)
2. Black Widow, Maastricht (white widow, ice-o-lator)
3. Fantasia, Maastricht (brabantse witte, manali)
S
SharoLinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: shop!!

Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug.
En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken omdat dit me toch enkele uren zou besparen. Heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: shop!!

SharoLina zei:
Ik ga regelmatig met de trein naar Roosendaal, zo'n 6uur heen en terug.
En nu ben ik op zoek om met de trein en de bus in Terneuzen te geraken, heeft iemand een idee hoe dit lukt met de bus via Gent? De lijn en de nmbs kunnen me niet direct verder helpen.
Klik om te vergroten...
via gent weet ik niet , op internet zul je dat zeker wel vinden
ik ga altijd van brugge meteen naar sluis , van sluis naar oudenburg en dan naar terneuzen
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vroeg me eens af hoeveel volk nu eigelijk naar de shop gaat en hoeveel het van een dealer haalt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."