#1
Maar hasj is na de 3e-4e-5e-6e joint achter elkaar niet lekker meer, dan snak je gewoon naar wiet 


BlackRobBlunt zei:Maar hasj is na de 3e-4e-5e-6e joint achter elkaar niet lekker meer, dan snak je gewoon naar wiet![]()
loadrunner zei:Maroc is vrijwel geurloos
Afghaan ruikt een beetje zuur.
meestal maak ik een mix
1 gr white widow, en 1 gram afghaan, grinden en persen.
en dit weer terug in het zakje.
ik weet niet hoe je dat goedje noemt, maar t kruimelt makkelijk, en rookt stevig.




Psychopath zei:Ik zie zoveel topics die alleen maar over wiet gaan, wiet is lekker natuurlijk maar ik heb op het moment de voorkeur aan hash.
Vind de smaak lekkerder en je word er ook goed stoned van.
Polm en superpolm zijn me favo's

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."