Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYo, waar zijn de hash rokers???

Yo, waar zijn de hash rokers???

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar hasj is na de 3e-4e-5e-6e joint achter elkaar niet lekker meer, dan snak je gewoon naar wiet :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BlackRobBlunt zei:
Maar hasj is na de 3e-4e-5e-6e joint achter elkaar niet lekker meer, dan snak je gewoon naar wiet :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik heb dat dus precies omgedraaid; een wiet joint vind ik wel lekker, maar hasj kan ik achter elkaar doorroken. Dat geldt trouwens wel voor vieze goedkope hasj, dat smaakt inderdaad voor geen meter.
Soms vind ik het echt jammer dat je hasj niet naar een drugs-test-punt kan brengen. Ik zou wel eens willen weten wat ik nou eigenlijk rook soms.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Hasjrokert meldt zich-
Wiet kan ik gevoelsmatig niet meer verdragen (behalve tijdens een XTC of LSD trip).
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben een hasj roker rook eigelijk alleen hasj alleen soms een hijsje wiet maar meer niet
dublicia
hia
puntjes
honing
zon beetje de merken die ik rook ook wel eens wat anders maar meerendeels dit omdat de merken zijn die ze verkopen bij mij in de buurt
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
de prijs zegt niet altijd wat over de sterkte. soms ook over de manier van bereiden.

Als je hasj hebt die tussen de borsten van pamela anderson is gekneed, betaal je er al snel $25 per gram voor.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#6
polm en superpolm zijn idd één van de betere,
sem is ook goeie
ge beste hasj is in parijs of marseille te vinden :sunglasses:
aan 3eu de g in t klein
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind hasj vaak lekkerder smaken dan wiet en het gevoel vond ik ook altijd erg lekker. alleen de laatste tijd rook ik meer wiet, omdat er gewoon enorm veel slechte hasj is...en het is altijd maar weer de vraag of je dan eindelijk eens een goed stukje hasj hebt. mijn favo was nepal hasj...lekker plakkerig en ultiem lekkere smaak + geur.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
Maroc is vrijwel geurloos
Afghaan ruikt een beetje zuur.

meestal maak ik een mix

1 gr white widow, en 1 gram afghaan, grinden en persen.

en dit weer terug in het zakje.

ik weet niet hoe je dat goedje noemt, maar t kruimelt makkelijk, en rookt stevig.
Klik om te vergroten...

the famous cocktails... :P . dat heb ik nou een hele tijd nie meer gedaan zeg. bedankt voor de tip :smoke:
h
hightoneLid
01-01-2024, 00:00
#9
melanges de koning van de joints :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik rook ook wel graag hasj, maar er is hier meestal weinig in aanbod en dan ook nog dikwijls slechte

Nu heb ik wel een goedkoop hasjke uit checkpoint, cetema aan 4.5€.. dit vind ik lekkerder dan wiet behalve als Haze en die is nu ook in mijn bezit :stoned:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hash is lekkerder om te roken en af en toe kopen we weleens wat, maar eigen kweek wiet is veel goedkoper en zoveel geld heb ik niet over voor blowen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie hier wat prijzen en.. jezus wat betaal ik veel in verhouding zeg. De hasj die ik rook (maar die is wel buigzaam bij kamertemperatuur, licht van kleur en super lekker van smaak) is 7 euro per gram, en de wietsoorten zelfs 8 of 9 per gram. Dat is trouwens niet de rede dat ik hasj rook, meer de smaak, het gevoel.. wiet rook ik als ik een lachkick wil, en hasj gewoon om te 'chillen'.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij inpetto heb je iets van 7 soorten hash.

De goedkoopste in €3 een gram en dan loopt het op tot €11 een gram, vraag me af hoe sterk die is maar heb het geld er niet voor over om uit te proberen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik rook wel eens afgaan, maar dat kan je gewoon uitrollen, en er een ringetje van kneden. (kamertempratuur) is pikzwart van kleur, daar maak ik altijd lange sliertjes van, die ik in de sigarettenkruim rol
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#15
laat de hash maar zitten, hoeveel voor pamela? :mrgreen:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja bij de ene shop ,,,,, alleen slechte hasj

heb je een grammetje casablanca ,,,ziet er niet uit ,,,gewoon een brokje met een vrij grote massa

bij verhitting blijft het dezelfde vorm behouden,
ruikt een beetje zurig, blijft bij gewone kamertemperatuur hard
en bij het verkruimelen word het bijna poeder


de ander shop,, met veel marakaanse hasjies
die zien er veel beter uit,,,,,geen brokjes ,,,maar mooie platte plakjes of staafjes,,,,,met een kleinere massa( compactere hasj) ((beter geperst?)) dan de andere shop

bij gewone kamertemperatuur is het best zacht,,,,in iedergeval wel als je het in je handen hebt ,, dan kan je mooi makkelijik een staafje buigen ,,,breekt wel natuurlijk als je tever doorbuigt
bij verhitting word het enigzins een beetje olievloeibaarachtig,, veranderd wel van vorm dus,,,,
alleen jammer bij sommige soorten hasj ruik je als je die door je vingers wrijft een geur die gelijkend is op de geur van dennebomenhars,,,

en dan word ik wel para,,,zouden ze er boomhars, ofzo iets door heen flikkeren,,,ziet er wel vaag uit ,,,want die plakjes zijn altijd kleiner van massa,,,maar wel met hetzelfde gewicht als de andere shops

kan ik ergens me hasj hier testen in nederland om te kijken of het allemaa;l wel zuiver is :confused:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben eignelijk sinds kort begonnen met hash en moet zeggen dat het me echt goed bevalt. word niet zo lui en word wat vrolijker ofzo.

Ook vind ik hash/wiet coctail erg lekker, daar word ik echt heeeel stoned en vaag van.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij mij :mrgreen:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychopath zei:
Ik zie zoveel topics die alleen maar over wiet gaan, wiet is lekker natuurlijk maar ik heb op het moment de voorkeur aan hash.

Vind de smaak lekkerder en je word er ook goed stoned van.

Polm en superpolm zijn me favo's
Klik om te vergroten...

Polm rook ik wel eens. Maar als je goed stoned wil worden van hasj moet je meer gebruiken als weed. Liefst 1 gram per joint, dan ben je echt vet knetter. :stoned:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#20
sinds kort hasjroker meldt zich..

Meestal haal ik tegenwoordig "black bombay, klinkt aardig als de beschrijving die Loadrunner geeft.. wij kneden een staafje en rollen dat erin: Géén inbrander :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."