Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYo, waar zijn de hash rokers???

Yo, waar zijn de hash rokers???

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij inpetto heb je iets van 7 soorten hash.

De goedkoopste in €3 een gram en dan loopt het op tot €11 een gram, vraag me af hoe sterk die is maar heb het geld er niet voor over om uit te proberen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik rook wel eens afgaan, maar dat kan je gewoon uitrollen, en er een ringetje van kneden. (kamertempratuur) is pikzwart van kleur, daar maak ik altijd lange sliertjes van, die ik in de sigarettenkruim rol
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#3
laat de hash maar zitten, hoeveel voor pamela? :mrgreen:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja bij de ene shop ,,,,, alleen slechte hasj

heb je een grammetje casablanca ,,,ziet er niet uit ,,,gewoon een brokje met een vrij grote massa

bij verhitting blijft het dezelfde vorm behouden,
ruikt een beetje zurig, blijft bij gewone kamertemperatuur hard
en bij het verkruimelen word het bijna poeder


de ander shop,, met veel marakaanse hasjies
die zien er veel beter uit,,,,,geen brokjes ,,,maar mooie platte plakjes of staafjes,,,,,met een kleinere massa( compactere hasj) ((beter geperst?)) dan de andere shop

bij gewone kamertemperatuur is het best zacht,,,,in iedergeval wel als je het in je handen hebt ,, dan kan je mooi makkelijik een staafje buigen ,,,breekt wel natuurlijk als je tever doorbuigt
bij verhitting word het enigzins een beetje olievloeibaarachtig,, veranderd wel van vorm dus,,,,
alleen jammer bij sommige soorten hasj ruik je als je die door je vingers wrijft een geur die gelijkend is op de geur van dennebomenhars,,,

en dan word ik wel para,,,zouden ze er boomhars, ofzo iets door heen flikkeren,,,ziet er wel vaag uit ,,,want die plakjes zijn altijd kleiner van massa,,,maar wel met hetzelfde gewicht als de andere shops

kan ik ergens me hasj hier testen in nederland om te kijken of het allemaa;l wel zuiver is :confused:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben eignelijk sinds kort begonnen met hash en moet zeggen dat het me echt goed bevalt. word niet zo lui en word wat vrolijker ofzo.

Ook vind ik hash/wiet coctail erg lekker, daar word ik echt heeeel stoned en vaag van.
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#6
bij mij :mrgreen:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychopath zei:
Ik zie zoveel topics die alleen maar over wiet gaan, wiet is lekker natuurlijk maar ik heb op het moment de voorkeur aan hash.

Vind de smaak lekkerder en je word er ook goed stoned van.

Polm en superpolm zijn me favo's
Klik om te vergroten...

Polm rook ik wel eens. Maar als je goed stoned wil worden van hasj moet je meer gebruiken als weed. Liefst 1 gram per joint, dan ben je echt vet knetter. :stoned:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
sinds kort hasjroker meldt zich..

Meestal haal ik tegenwoordig "black bombay, klinkt aardig als de beschrijving die Loadrunner geeft.. wij kneden een staafje en rollen dat erin: Géén inbrander :grin:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#9
whehe dus jullie brokkelen niks af?

heb net ook weer een lekkere polm op, vind de flow toch wel lekkerder hoor. :stoned:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het geld op is moet ik wel degelijk brokkelen :beer:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe dat is alleen maar beter dan :stoned:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat noemt men sprokkelen

oja wat is trouwens het verschil met wiet want van wiet krijg ik altijd zon ziekelijke dorst en vaak een soort van tunnel visie
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom lees en hoor ik toch zo vaak mensen zeuren over dorst en droge mond enzo? DRINKENNN! En het verschil met wiet voor mijn gevoel is; na wiet wil ik slapen en na hasj wil ik nog meer hasj.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier ook een hasjroker,
het vermoeit veel minder, maakt me actiever, zeker t.o.v. wiet.
Het liefst rook ik hasj in pijpje, en een hele zachte donkere hasj.
Maar ook in joints heb ik liever hasj dan wiet.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
men voorkeur gaat toch naar weed. smaakt beter, word er veel stonder van :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychopath zei:
whehe dus jullie brokkelen niks af?

heb net ook weer een lekkere polm op, vind de flow toch wel lekkerder hoor. :stoned:
Klik om te vergroten...

afgaan is net klei... te zacht om te brokkelen, maar lost wel geweldig op in roomboter... :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hasj is wel fijner als je nog bier gaat drinken. Van hasj word ik minder sloom .
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tja, ik was een tijdje gestopt, om te kijken hoe het ging... na een half jaar, was ik mijn baan kwijt, verkeerde mensen ontmoet... nu weer aan het roken gegaan, en het leventje loopt weer zoals het zou moeten.


vreemd. maar op één of andere manier is het meer als medicatie dan genotsmiddel. Het houd me een beetje op orde, ik maak geen fouten meer. En ik hoor van veel mensen dat ik weer een stuk prettiger ben geworden. :grin:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#19
cobhc zei:
dat noemt men sprokkelen
Klik om te vergroten...

Neen, ik bedoelde dat als het geld op is ik hasj moet kopen die goedkoper is, en die moet je brokkelen(tenzij dat in de volksmond sprokkelen heet, maar heb ik nog nooit gehoord :wink: ).

LOL@ loadrunner :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
zonder hajs, ben ik erg onprettig, tegen minder aardige mensen.

Als iemand dan iets zegt van "rot ff op" of " wat kijk je me aan?" hebben ze meteen een tik te pakken :grin: :grin: (ook al is het in het scooterclubje die altijd met 20 tifus kutherriebrommers blijfen stilstaan vlak bij het huis)

Ze vallen me nu niet meer lastig.

Nu boeit me het niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."