#1
Osi` zei:Mijn broer doet het, tlijkt mij toch niet zo gevaarlijk zé ^^ tis gewoon veel chiller om zo te rijden. Moet ook niet overdrijven anders. Wiet schat u beter in op de gevaren tenminste.
Tot je broer es in de krant staat

Osi` zei:Mijn broer doet het, tlijkt mij toch niet zo gevaarlijk zé ^^ tis gewoon veel chiller om zo te rijden. Moet ook niet overdrijven anders. Wiet schat u beter in op de gevaren tenminste.

ja, moest hij een beginner zijnWillemijn zei:Osi` zei:Mijn broer doet het, tlijkt mij toch niet zo gevaarlijk zé ^^ tis gewoon veel chiller om zo te rijden. Moet ook niet overdrijven anders. Wiet schat u beter in op de gevaren tenminste.
Tot je broer es in de krant staat![]()
maar als hij het al van z'n 15de doet .. sorry zeg, dan doet een peuk ook niet meer zoveel .. het verhoogd hoogtens uw concentratie .. Osi` zei:ja, moest hij een beginner zijnWillemijn zei:Osi` zei:Mijn broer doet het, tlijkt mij toch niet zo gevaarlijk zé ^^ tis gewoon veel chiller om zo te rijden. Moet ook niet overdrijven anders. Wiet schat u beter in op de gevaren tenminste.
Tot je broer es in de krant staat![]()
maar als hij het al van z'n 15de doet .. sorry zeg, dan doet een peuk ook niet meer zoveel .. het verhoogd hoogtens uw concentratie ..
leer is relativeren. Denk je nu echt dat die een peuk van 1 gram ofzo achter het stuur rookt? en dan erna nog een dikke blunt gevolgd met hip hop muziek, het stereotype dat jij wrss voor hebt ..
Neen, 1 normale peuk hoogtens en die deelt hij nog met mij.En er scheelt niets met zijn rijvaardigheden. Heb jij het al eens gedaan? Heb jij ooit naast een blower gezeten die een beetje ervaring daarin had? Neen zekr?
![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."