Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen joint roken en dan autorijden?

Een joint roken en dan autorijden?

66 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
scooter rijden zuigt, vindt ik

rij liever met zo'n oldskool camino ding :beer:
aan 50 naar huis al goed knetter of zat
vooruit leunen, en de bochten perfect snijden aan een hogere snelheid dan gewoonlijk
en het gevoel hebben dat ik megasnel ga

i love it :smoke:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sweet_Shadow zei:
Ja zo breng je niet alleen jezelf in gevaar maar ook anderen. Ik vind het niet verantwoordelijk. Tenzij je 100% zeker bent dat je je goed op het verkeer kunt concentreren.
Klik om te vergroten...
100 % zeker ben je nooit....
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
toen ik zondag achter men wiet ging hadden we eerst al 4joints bij mij thuis gerookt, dan zijn we vertrokke met de auto.daar aangekome rollen we nog een joint en ook trug doet de chauffeur mee.in de auto zelf rollen we nog 1 en ook dan doet iedereen mee.en de rit is prima verlope en suupr goede chauffeur.in dit geval had wiet geen invloed op het rijgedrag
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rijd altijd wel stoned, heeft een minimale invloed op mijn rijstijl.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rijd af en toe stoned, meestal ben ik dan rustiger en houd me netjes aan de regels. Maar op een drukke weg is't niet plezant.

Dronken rijden is veel gevaarlijker
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuifdoos zei:
Ik rijd af en toe stoned, meestal ben ik dan rustiger en houd me netjes aan de regels. Maar op een drukke weg is't niet plezant.

Dronken rijden is veel gevaarlijker
Klik om te vergroten...

Vandaar dat jij pep/coke in jezelf opslaat.. :rolleyes:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik s'avonds in de auto rijd ben ik (bijna) altijd stoned.
En dat al 2 jaar lang, nog nooit een ongeluk gehad of ergens tegenaan gereden.
Overdag is het veel drukker op de weg en merk ik ook wel dat het iets lastiger is om alles te overzien als ik stoned ben.
Je heb natuurlijk stoned en knetterstoned :mrgreen: Als ik knetterstoned ben wacht ik meestal wel even met auto rijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."