#1
scooter rijden zuigt, vindt ik
rij liever met zo'n oldskool camino ding
aan 50 naar huis al goed knetter of zat
vooruit leunen, en de bochten perfect snijden aan een hogere snelheid dan gewoonlijk
en het gevoel hebben dat ik megasnel ga
i love it
rij liever met zo'n oldskool camino ding
aan 50 naar huis al goed knetter of zat
vooruit leunen, en de bochten perfect snijden aan een hogere snelheid dan gewoonlijk
en het gevoel hebben dat ik megasnel ga
i love it


Als ik knetterstoned ben wacht ik meestal wel even met auto rijden.