#1
wachten bij de achterdeur en daar wiet kopen ![:grin:]()
Shiva1982 zei:bdk zei:-spaceman- zei:iemand aanspreken die de shop uitloopt of in wil lopen en vragen of ie ook voor jouw wil scoren... is vaak genoeg gelukt vroegah bij mij!
same here.
nu geen problemen meer, mijn vader haalt altijd wiet voor me
Dat vind ik zo irritant! Zeker omdat de shops hier je gaan weigeren als je wiet voor minderjarigen meeneemt...
) ehhh.... 20 (Ik wou voor 20 euro halen :P) ehh ik bedoel 18 


yellowmoon zei:ik mag sinds mijn 14de coffeshop in, mijn vader had een zaak naast een shop dus van de eigenaar kreeg ik zelfs altijd extra![]()
ik heb voor veel vriendjes enzo gaan halen, en eerlijk was ik zeker niet , als iemand me 20 euro geef voor wiet ik kocht 10 euro en pakte dan nog een beetje wiet eruit voor mezelf,
![]()
beste smoesje kan je uiterlijk zijn, die mensen vragen alleen aan je id als ze denken dat je jong eruitziet, wat je dan ga zeggen interesseerd hun niet veel dus zorg ervoor dat je niet jong eruitziet want shopeigenaar heeft jhouw 10 euro niet nodig, dus risico zullen ze niet nemen
azgaza zei:Ik ben mijn ID echt een halfjaar kwijt geweest, maar meestal zei ik 'zit in men andere jas' toen ik nog af en toe om ID gevraagd werd. Over 3-4 maanden is het gedoe gelukkig over want dan ben ik ook eindelijk gewoon 18.
Annæ zei:hoor de laatste tijd vaak de verhalen van de scooterrijbewijzen
die precies zo zijn als de normale rijbewijzen
bij ons word vaak snel naar het jaartal gekeken en kun je zo doorlopen.
Rammelslakje zei:1, Gewoon al ID kaart/rijbewijs in je handen houden samen met je cash.
2. Als ze erom vragen gewoon je bromfietsrijbewijs (zown roze ding) neergooien, werkte laatst ook keiharde bluf dus.
Ga niet zenuwen in ieder geval.
Of gewoon iemand vragen die langs loopt (liever geen politieagent of moeder met kinderen)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."