#1
dutch-lycan zei:-spaceman- zei:iemand aanspreken die de shop uitloopt of in wil lopen en vragen of ie ook voor jouw wil scoren... is vaak genoeg gelukt vroegah bij mij!
dan heb je wel kans dat er een grote top uit word gejat
Ik was begonnen toenik 14 was, met nog heel wat vrienden van me die toen ook 14 waren.
en dan stonden we met 5/6 man bij de parkeerplaats van de shop we kregen altijd binnen een kwartier, soms kwamen we er en kwam iemand uit de auto en huppa weer gefixt, er is trouwens nooit wat uitgejat ja 1x door een neger maar dat kan gebeuren!
Gr ganjaman
