Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-Wiet-Hasj (Nog steeds de beste drugs dat er is vind ik persoonlijk) - Speed - XTC - Alcohol - Cafeine - Paddo's - Salvia - Poppers - Ether - Nicotine - Morfine"
"Z hebben mij 1 keer mijn ID gevraagd in de shop, maar ik ging helamaal geen iwet kopen daar. Ik was net naar een andere shop gegaan om daar mijn wiet te gaan halen (zonder problemen, nooit id gevraagd daar) en ik was lange vloeitjes en tipjes vergeten mee te nemen, ik denk ik loop vlug die shop binnen dan heb ik er ook! ja niets ook niet, ik heb er niets meegekregen.... vond ik wel shit! maar nu heb ik enkele goede shops waar ik bijna weekelijks kom en nog nooit mij id gevraagd hebben"
"Haze is een lekkere wiet maar niet voor heel de tijd te roken. ik rook haze zelf maar bij gelegenheden, zoals een zeer goed feesje enzoo. gewoon in het weekend rook ik echter geen haze... de reden is vooral ook omdat bepaalde soorten haze veel te duur aan het worden zijn ook. geef mij in het weekend of door de week maar eens een goede NYC diesel joint!"