Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in de morgen.

Wiet in de morgen.

62 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Doe ik elke dag.
Klik om te vergroten...
same here...
behalve als ik ga werken :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe mij dan maar een spoorwissel in de morgen. Maar dan zit je met de zorgen van de nieuwe dienstregeling enzo.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
anders ga gewoon in elk topic offtopic hé interessant manneke...
dju gij zijt ne aansteller joh :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
En gij zijt nen belediging voor den Nederlandsche taal.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
en toch zijt gij degene die af en toe zoals mij(of andere belgen) probeert te praten...

dus ben jij een belg wannabe oid??? :rolleyes:
en daar hebt ge volgens mij ook ff over moeten nadenken :wink:
dwaas
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik 's ochtends een joint rook ben ik meestal wel goed van de kaart, het nadeel is alleen dat je wel verdoemt bent tot de rest van de dag suf zijn of door blijven blowen..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, in de avond daarentegen :stoned:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko neem dat eens ni zo serieus op

Deranged mag zo blijven posten van mij, is eens iets anders dan al da fluffy flower breezer gedoe hier soms.


En hij heeft humor.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Midway zei:
Frisko neem dat eens ni zo serieus op

Deranged mag zo blijven posten van mij, is eens iets anders dan al da fluffy flower breezer gedoe hier soms.


En hij heeft humor.
Klik om te vergroten...
das nog het mooiste van alles nu...
wtf weet jij waar je over spreekt??? :rolleyes: :confused: :confused: :confused:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#11
je noemt hem dwaas en aansteller omdat hij over spoorwissels begint, negeer hem dan als je zen posts niet afkunt
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Midway zei:
je noemt hem dwaas en aansteller omdat hij over spoorwissels begint, negeer hem dan als je zen posts niet afkunt
Klik om te vergroten...
als jij eens een beetje opgelet had of wat langer hier gezeten had dan had je geweten dat het niet over die f*cking spoorwissels alleen gaat...
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja ik weet dat hij overal zo van die posts maakt :)

maar kom, laten we niet te hard offtopic gaan
T
TazzieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb nu eens een paar dagen na het opstaan en voor het ontbijt eens een jointje gerookt en dat bevalt eigenlijk best goed :grin: .

Normaal heb ik altijd moeite met brood s'ochtens , maar dat is na een jointje geen probleem meer.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
een beetje bho in de morgen is een dag zonder zorgen


:cry:
Klik om te vergroten...
bho

/JAloers!!!!
:wink:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Whoops, and one for the doctor :stoned:

in schagen, noord-holland, nieuwe oogst white widow :hearteyes: , is vers maar wel goed gedroogd en stoned dat ik er van ben :grin: , damn half grammetje en ik ben op m'n plaat zeg...pff...ik kom echt niet van m'n stoel af en luister yes, ooh, wat kan het leven mooi zijn. op deze momenten begrijp ik niet dat mensen blowen niet chill vinden...hoe kunnen ze dat denken :confused:

maar nu het on-topic gedeelte:
vanochtend dus ook een kleine gerookt, 0,3 gram voor naar school te gaan en ik had nog nie ontbeten...damn die sloeg ook hard in...2 uur zeer stoned geweest, eerst 3 kwartier op de fiets en even chillen voor school en eindelijk ontbijten en dan 3 kwartier in ultra stoonheid in de klas zitten :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Doe ik elke dag.
Klik om te vergroten...

hierzo ook.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
alleen op festival gedaan, en dat was genoeg.

Als ik net wakker ben, en ik ben nog goed gaar, ligt mijn hoofd ook al in de knoop. Daar hoeft dan even een paar uur geen wiet bij, ja toch.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#19
blow eingelijk elke ochtend.
vind het wel chill :stoned:
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het ook zalig , maar het is eigenlijk het beste op zo van die dage , dat je net thuis bent van een klote dag , je fiets gestolen is , je geld is op , u lief is dervandoor , dan nen dikke fate jee knallen , jawadda

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."