#1



das nog het mooiste van alles nu...Midway zei:Frisko neem dat eens ni zo serieus op
Deranged mag zo blijven posten van mij, is eens iets anders dan al da fluffy flower breezer gedoe hier soms.
En hij heeft humor.
als jij eens een beetje opgelet had of wat langer hier gezeten had dan had je geweten dat het niet over die f*cking spoorwissels alleen gaat...Midway zei:je noemt hem dwaas en aansteller omdat hij over spoorwissels begint, negeer hem dan als je zen posts niet afkunt
bholysergine25 zei:een beetje bho in de morgen is een dag zonder zorgen
![]()
Saivy zei:Doe ik elke dag.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."