#1
Als ik 's ochtends een joint rook ben ik meestal wel goed van de kaart, het nadeel is alleen dat je wel verdoemt bent tot de rest van de dag suf zijn of door blijven blowen..

das nog het mooiste van alles nu...Midway zei:Frisko neem dat eens ni zo serieus op
Deranged mag zo blijven posten van mij, is eens iets anders dan al da fluffy flower breezer gedoe hier soms.
En hij heeft humor.
als jij eens een beetje opgelet had of wat langer hier gezeten had dan had je geweten dat het niet over die f*cking spoorwissels alleen gaat...Midway zei:je noemt hem dwaas en aansteller omdat hij over spoorwissels begint, negeer hem dan als je zen posts niet afkunt
bholysergine25 zei:een beetje bho in de morgen is een dag zonder zorgen
![]()
Saivy zei:Doe ik elke dag.


Die "morgen" heet trouwens "2 uur 's middags" bedenk ik me netZI09 zei:alleen op festival gedaan, en dat was genoeg.
Als ik net wakker ben, en ik ben nog goed gaar, ligt mijn hoofd ook al in de knoop. Daar hoeft dan even een paar uur geen wiet bij, ja toch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."