een beetje bho in de morgen is een dag zonder zorgen
#2
Optie 2
Ik heb het een tijdje gedaan, maar het werkt niet echt motiverend om aan je dag te beginnen. Plus je kan 's avonds blijven roken...
Als ik wacht tot 's avonds slaagt de wiet echt in en word ik stoned. Als ik 's morgens begin word ik vooral moe en loop ik er de hele dag versuft bij.
#3
Naar aanleiding van het alcohol in de ochtend poll. Een wiet in de ochtend poll... beetje lomp misschien.. maar ik verveel me en vroeg me af hoeveel mensen hier opstaan met een jointje. Bij wijze van 'goed' begin.
Ik heb het zelf 1 keertje gedaan in een vakantie, en ik vind het maar kut.
Dus nouja ik blow eigenlijk alleen 's avonds laat, of 's nachts, en het liefst alleen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.