Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in de morgen.

Wiet in de morgen.

62 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doe het soms in het weekend wel eens, en ik ben het er niet mee eens dat je als je 's ochtends een jointje rookt de hele dag niks meer doet.

Vaak ben ik voor 9 uur wel wakker ongeacht hoe laat het was :openmouth:
Dan om 10 uur jointje draaien (wel eerst eten natuurlijk) en dan lekker chillen met filmpje erbij :smoke:

Dan nog ff een afleveringetje simpsons oid en dan is m'n vriendin meestal ook wel wakker en als je je dan even over de drempel zet kan ik toch makkelijk weer wat ondernemen :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neen danku, altijd na school.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet in de morgen, done. :stoned:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een ochtendstick noem ik dat.

Na een nachtje drugs bij het opstaan gelijk een paar dikke hijsen van een lekkere toeter maakt je echt knetterder dan welk ander tijdstip dan ook. Op zondagochtend vind ik het wel chill. Vaak ligt die dan ook op m'n nachtkasje, half opgerookte ofzo.

Na een nachtje acid gelijk de volgende ochtend een stevige is ook wel leip. :P
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
morgen ochtend halve gram bats bubblegum :hearteyes:

en nu mezelf in slaap maken met een klein restje van de zware avond :stoned:
X
XenoLid
01-01-2024, 00:00
#6
is een dag zonder zorgen? :stoned:
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Erg relaxed, ik spring op me fiets en steek hem op.
Ik kom goed gezind in school en dat blijft zo ; maar ik kan de les goed meevolgen. Ik kan met elke drugs die ik gedana heb me altijd deftig houden als het moet.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Overdag blowen vind ik niet veel aan, laat staan 's morgens. Nee geef mij maar lekker 's avonds stonen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
is een hele dag tam en luiheid :smoke:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wake 'n Bake
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals een wijs iemand ooit zei (geloof dat et Nick de Neger was :P)

Een joint in de morgen ., :stoned:
Is een dag zonder zorgen!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heerlijk. In het weekend op de bank wakker worden bij een maat, dan voor je kijken en nog een jointje zien liggen in de asbak, of er snel eentje draaien.

Kopje koffie erbij, en beter kan een dag niet beginnen :hearteyes:
S
SithisLid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
Naar aanleiding van het alcohol in de ochtend poll. Een wiet in de ochtend poll... beetje lomp misschien.. maar ik verveel me en vroeg me af hoeveel mensen hier opstaan met een jointje. Bij wijze van 'goed' begin.

Ik heb het zelf 1 keertje gedaan in een vakantie, en ik vind het maar kut.
Dus nouja ik blow eigenlijk alleen 's avonds laat, of 's nachts, en het liefst alleen.
Klik om te vergroten...

Je bent niet alleen :wink:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Toegegeven .. in Weekends dan weer wel. :grin:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blow ook veel 's morgens dan voel je het nog meer :stoned:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
een joint in de morgen is een dag zonder zorgen
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik net wakker ben dan pak ik me halve jointje wat nog in me asbak ligt van de avond ervoor dan rook ik hem op en ga verder pitte :wink:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#18
Skippy zei:
een joint in de morgen is een dag zonder zorgen
Klik om te vergroten...
b
blaiseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heerlijk in het weekend, als je rustig wakker word achter me pc een jointje roken, wel last van moeheid in de avond maar gewoon door roken :stoned:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
is een hele dag tam en luiheid :smoke:
Klik om te vergroten...

^dat en als ge 's morgens dan al een joint rookt moet ge de hele dag blijven blowen of tegen de middag gaan slapen

ik doe het alleen als ik weet dat ik de hele dag niks te doen heb zoals naar school gaan enzo, zoals op een festival en dergelijke

maar liever gewoon 's avonds

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."