#1
dzN zei:acidboy zei:Ach het kan fout vallen he.
Ik vind je wel een sukkel dat je als zo'n meisje voor het eerst blowt een extra dikke joint draait. Ze wordt toch wel stoned, dus daar hoef je het echt niet voor te doen.
nja man was haar verjaardag.. En zij zelf had al geblowed.. de andere niet. maarja heb je nog nooit gehad dat mense aan je vrage voor te trekke? Zo van die beginnelingen.. en wat moet je dan antwoorde.. Ik heb ook liever dat ze er niet met beginne.. Maar ze heeft het al zkr ni vn mij geleerd.. jaaa kzou ook wel zo oordelen...![]()
Ach, ik heb genoeg mensen om me heen gehad die nog nooit geblowd hadden en een hijsje wilden om te proberen. Prima, moeten ze zelf weten, maar in je beginpost was het heel erg zo beschreven: Ja, ze blowde voor het eerst, en je kent mij, dan draai ik een extra dikke, zodat ze goed stoned wordt, want ja, daar hou ik wel van.
Volgens mij stond het er zelfs letterlijk zo, give or take.
Daar reageerde ik dus op, want dat is gewoon stom.
Verder heb ik zelf ooit 1 keer moeten overgeven van alleen wiet, jaren jaren geleden. Nogmaals, tkan fout vallen na... weinig eten? weinig slaap? algehele malaise/gebrek aan fitheid?
