Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlunts

Blunts

38 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
een blunt is een echte vuurbol op het einde, niet lekker :) mijn favo blunt is apple martini of blueberry, endan lekker aan de lippen lekken :grin:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Okee, volgende keer koop ik mijn eigen of ik hijs in ieder geval vanaf het begin mee, want hij was inderdaad heel heet maar dat is eigenlijk bij elke blow wel zo bij het laatste stukje, altijd zo heet in je keel :(

En ik zal het je laten weten Valentijn:wink:
R
RaiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 2 keer een Blunt gerookt. Vond het echt geen succes. Misschien kan ik er niet zo goed tegen, aangezien ik niet rook en weinig blow. Maar werd er misselijk van en vond het TE heet.
K
KamiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind een blunt sowiezo de lekkerste manier om je thc's binnen te krijgen, maar ze moeten wel puur vind ik, tabak in een blunt,..? beter niet xD
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan ook van die panter sigaartjes halen zonder filter, hoef je ook geen 18 voor te zijn :wink:

je moet ze alleen even stevig door je vingers rollen ( met belijd ) zo dat de tabak er uit valt,,net zo lang totdat je een leeg omhulsel hebt.
rol dan een een tippie van ongeveer de zelfde diameter, die druk je er in.
werk dan met belijd je wiet naar binnen,,aan stampen zou je desnoods met een inkt patroon van een balpen kunnen doen.

je hebt dan wel een dun iets,,maar naar mijn mening vond ik ze altijd wel prettig :)

met wat geduld moet het je wel lukken, en is dit je niet goed genoeg zou je nog even moeten wachten totdat je 18 bent,,of je moet aan een vriend vragen of die even een vloeitje wil halen.

zo maakte ik eerder mijn bluntjes,,,vond ze zeer goed smaken :)

:wave:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nu een blunt gehaald en ik ben 14? En ik lijk niet echt ouder, al zeker geen 18
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik houw het maar bij vloeitjes
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja tog.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Afghaan-Gek zei:
een blunt is vaak wat slapjes gevuld
er gaat zo'n 4 a 5 gram in als je em goed draait
een echte party toeter dus

die smook je niet bij een bakje koffie alleen op
Klik om te vergroten...

Dat is het begin van mijn dag juist. Even de wietkamer in met de schep, hoopa, drie scheppen wiet in mijn bluntvloeitje. Ik krijg er met gemak 80 gram in.
Heerlijk bij de koffie juist.
Bij de thee is het minder, tenzij het brandnetel tee is. (even met de schep de brandnetel kamer in en 80 gram brandnetels in mijn kopje water gooien, past makkelijk)


:rock:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
En maar graven die ZI09 :wink:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nog meer graven dan een kerkhof jwt
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja man, je weet toch.. :wink:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je weet het natuurlijk zelluf.
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#14
jullie zweten zelluf :openmouth:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja maar weet hij het wel zelluf? Jezus, volgens mij weet hij het zelluf niet eens!
B
BonoboeiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lijkt me leuk om een keer te proberen, maar hoe draai je hem precies? Moet je een tip gebruiken? En alles er in leggen en als een pannekoek oprollen of kun je beter een stuk eraf scheuren? En blijft het vanzelf zitten of zit er een plakrand aan die je moet likken?
Alvast bedankt :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ten eerste: mmmmmm pannekoeken

je meestal gebruik je een tip dan pleur je er gram of 5 van je favoriete wietje in.

ja er is een "plakrandje" aan maar die moet je heel nat maken (hangt af van de smaak van de blunt maar ik vind het GOOR omdat toe te likken)

dan rollen zoals je met een gewone vloei doet, maar voorzichtiger want het blaatj scheurt zeer maakkelijk als het te droog of te nat is dus let op voor stokjes (of beter nog hou ze er uit).

dan als die gerold en toegedraaid is ga ge met je aansteker je "blunt" afbranden door zeer vorzichter je blunt door je aansteker te draaien niet te lang want dan wil hij soms wel eens aangaan dus niet zwart branden maar ietsjes lichter van kleur (lichtbruin branden) en blijf bewegen met je bluntje dus neit stil boven het vuur houden !!!

veel smoke plezier :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe kom je bij die hasjolie op blunts?

Dat is allemaal aan jezelf of je dat erop doet, natuurlijke blunts zijn gewoon gedroogde tabaksbladeren, of heb ik dat mis?

peace out

Wij kunnen die blunts gewoon bij een sigarenwinkel halen.

have fun smoking
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier is een blunt 1.20.

Ik heb er net een gerookt :stoned:

Ik word van blunts altijd wel goed stoned, maar alleen spijtig dat er zoveel in moet :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."