Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlunts

Blunts

38 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan ze zelfs gewoon in de nachtwinkel kopen (in Belgie dan nog) Gewoon is bij een krantenwinkeltje ofzo gaan horen? Of een rookwarenwinkel?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou heb ik nog nooit (!) een blunt gerookt in die 3 jaar dat ik blow, simpelweg omdat ik niet weet hoe ik eraan kom XD Kan je ze kant en klaar kopen of moet je ergens hasjolie halen en dat er zelf over gieten? En haal je dat dan in de coffeeshop? Ik weet het niet, ik heb namelijk de leeftijd van 18 nog niet bereikt :grin: Dus wie kan mij dat even vertellen, want als ik verhalen hoor smaakt je joint echt veel beter met een blunt.

P.S: Inplaats van berichten als: 3 Jaar en je weet dat nog niet? kan je beter berichten sturen als: Beste Stoneboot, daar en daar kan je een lekker blunt vloetje halen zodat je morgen een lekker blowtje kan roken:) Danke schön.
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#3
In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aap zei:
In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
Klik om te vergroten...

PER VLOETJE?! Gewoon long-vloe maat? :openmouth:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stoneboot zei:
Aap zei:
In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
Klik om te vergroten...

PER VLOETJE?! Gewoon long-vloe maat? :openmouth:
Klik om te vergroten...

ja tis al voorgerold je moet gewoon de wiet erin kappen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier kosten ze meestal een euro per stuk, of €1,75/2,00 voor 2. En voorgedraaid zijn ze zeker niet, wel groter dan een vloeitje.
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stoneboot zei:
Aap zei:
In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
Klik om te vergroten...

PER VLOETJE?! Gewoon long-vloe maat? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nee, niet longvloei maat.

Ik heb altijd blunts van hezelfde merk, en daar zitten er 2 in een pakje. Maar je doet ook heel langer met zo'n bluntvloei dan gewoonlijk. Er gaat natuurlijk ook veel meer wiet in dan een normale joint omdat hij veel dikker en langer is.
Je kan er shag + wiet indoen of alleen wiet. Eventueel nog hasj ofzo maar dat hoor je over het algemeen niet vaak.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
een blunt is vaak wat slapjes gevuld
er gaat zo'n 4 a 5 gram in als je em goed draait
een echte party toeter dus

die smook je niet bij een bakje koffie alleen op
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
nicolai zei:
het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.
Klik om te vergroten...

Nee dat gaat mij ook altijd wat ver, ik weet niet wat wij in een blunt gooien, is al echt lang geleden dat ik zo'n ding gerookt heb, meestal een gram of iets meer. Dacht ik..
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#11
acidboy zei:
nicolai zei:
het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.
Klik om te vergroten...

Nee dat gaat mij ook altijd wat ver, ik weet niet wat wij in een blunt gooien, is al echt lang geleden dat ik zo'n ding gerookt heb, meestal een gram of iets meer. Dacht ik..
Klik om te vergroten...

Is dat niet een beetje erg weinig in verhouding met de maat? Het scheelt denk per persoon maar ik doe meestal zo'n halve gram in een normale blow. Dus wat raden jullie mij dan aan voor een blunt?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ligt helemaal aan jezelf en hoelang/hoeveel je al blowt..

Ikzelf koop altijd een heerlijke wild honey blunt en doe er een 5je wiet in, precies goed
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Valentijntje zei:
ligt helemaal aan jezelf en hoelang/hoeveel je al blowt..

Ikzelf koop altijd een heerlijke wild honey blunt en doe er een 5je wiet in, precies goed
Klik om te vergroten...

Erm, ik blow denk 2-3 jaar maar blow de laatste tijd zeer weinig, heb deze laatste 3 maanden maar 2x geblowd, ben in mijn experimentele fase ^^. Maar goed, like 3-4 gram is wel goed? En dan met Strawberry smaak ofzo?

Dank jullie voor de snelle antwoorden trouwens:grin:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Valentijntje zei:
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Klik om te vergroten...

Okee bedankt:grin: En welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stoneboot zei:
Valentijntje zei:
is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Klik om te vergroten...

Okee bedankt:grin: En welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?
Klik om te vergroten...
De smaak proef je vooral aan je lippen en wat minder aan de rook zelf, alhoewel de smaak wel op de punt van je tong blijft..

Over smaak valt natuurlijk te twisten maar ik vindt zelf de fruitsmaken het lekkerst :wink:

(als het maar zoet is, honing is ook heerlijk)

Suc6 en smoke-ze :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
http://shop.bushplanet.tv/royal-blunts- ... 7_179.html
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijk :) Ik vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Smerige blunt man, draai gewoon in een vloei of gebruik een pijp :stoned:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stoneboot zei:
Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijk :) Ik vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.
Klik om te vergroten...
Laatste hijs is vaak erg heet en als je met tabak draait zit dat vaak onderin

draai er lekker een zelf met je eigen wiet van jou keuze... kies de smaak en genieten maar..

laat maar horen hoe het was als je het een x hebt gedaan

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."