#1
Ik kan ze zelfs gewoon in de nachtwinkel kopen (in Belgie dan nog) Gewoon is bij een krantenwinkeltje ofzo gaan horen? Of een rookwarenwinkel?
Aap zei:In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
Stoneboot zei:Aap zei:In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
PER VLOETJE?! Gewoon long-vloe maat?![]()
Stoneboot zei:Aap zei:In Nederland zijn ze in sommige coffeeshops en vrijwel alle smartshops te krijgen. Kosten 2-2,5 euro ongeveer.
PER VLOETJE?! Gewoon long-vloe maat?![]()
nicolai zei:het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.
acidboy zei:nicolai zei:het is natuurlijk maar wat je zelf prettig vindt. maar als wij met 3 man een bluntje roken stop ik er echt geen 4-5 gram in hoor. ook niet als we met zijn 10en roken trouwens.
Nee dat gaat mij ook altijd wat ver, ik weet niet wat wij in een blunt gooien, is al echt lang geleden dat ik zo'n ding gerookt heb, meestal een gram of iets meer. Dacht ik..
Valentijntje zei:ligt helemaal aan jezelf en hoelang/hoeveel je al blowt..
Ikzelf koop altijd een heerlijke wild honey blunt en doe er een 5je wiet in, precies goed
Valentijntje zei:is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
De smaak proef je vooral aan je lippen en wat minder aan de rook zelf, alhoewel de smaak wel op de punt van je tong blijft..Stoneboot zei:Valentijntje zei:is meer dan genoeg! En expirimenteer gewoon wat je zelf het prettigst vindt, je kan ook een blunt draaien en dan gewoon de rest bewaren in een cone als je niet meer hoeft
Okee bedanktEn welke smaken zijn echt aan te raden? Een vriend van mij zij Peach/perzik maar wat vinden jullie? En is het zeg maar zo'n smaak als bij een waterpijp met normale smaaktabak?


Laatste hijs is vaak erg heet en als je met tabak draait zit dat vaak onderinStoneboot zei:Nou heb ik er vanmiddag toevallig een gerookt, het werd zomaar in mijn handen gedrukt, grappig eigenlijkIk vond de smaak tegenvallen maar dat kwam denk ik omdat de wiet slecht was en ik had echt precies dat laatste stukje van de blow. Die 2 gecombineerd zal wel de reden zijn, denken jullie ook? Ik vind het laatste stukje van een algemen blow zowiezo al minder lekker.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."