#1
Mijn probleem is niet dat ik rusteloos ben, maar dat mijn oogleden niet op elkaar willen. Ze weigeren dienst elke keer als ik probeer te slapen. Hopelijk heb ik vanavond meer geluk..
_Kat_ zei:Ik ben nu dus gestopt met wiet sinds Maandag. Ik heb al geen last meer van lichamelijke ontwenningsverschijnselen en ik heb ook geen behoefte meer aan wiet. Maaaaaar nu kan ik nog steeds niet slapen zonder wiet.
Of in mijn geval zo'n drie maanden. Ik weet nog dat ik in die tijd echt niet meer dan drie uur per nacht sliep.zommes zei:_Kat_ zei:Ik ben nu dus gestopt met wiet sinds Maandag. Ik heb al geen last meer van lichamelijke ontwenningsverschijnselen en ik heb ook geen behoefte meer aan wiet. Maaaaaar nu kan ik nog steeds niet slapen zonder wiet.
Lichamelijke ontwenningsverschijnselen? Je bent je er toch wel van bewust dat dit psychosomatische verschijnselen zijn die ontstaan door een geestelijke afhankelijkheid die je jezelf hebt aangepraat.
Over een paar dagen is het over.
buzzrider zei:Ik ben ooit zelfs vijf dagen lang wakker geweest, daar word je pas gek van. Net als een constante bad-trip met beeldruis, zwarte vlekken en alles erop en eraan
Niet enkel van het stoppen met blowen nee; ik had erbij moeten zeggen dat ik toen ook anti-depressiva nam. Een benzo hielp zelfs niet meer om de slaap te kunnen vatten. Hoe moe ik ook was, slapen was onmogelijk.zommes zei:buzzrider zei:Ik ben ooit zelfs vijf dagen lang wakker geweest, daar word je pas gek van. Net als een constante bad-trip met beeldruis, zwarte vlekken en alles erop en eraan
Dit was van het stoppen met blowen?
buzzrider zei:Niet enkel van het stoppen met blowen nee; ik had erbij moeten zeggen dat ik toen ook anti-depressiva nam. Een benzo hielp zelfs niet meer om de slaap te kunnen vatten. Hoe moe ik ook was, slapen was onmogelijk.
Ik verkies elke ziekte die ooit gehad heb op één dag boven dat ik dat nog een keer moet meemaken
_Kat_ zei:Goed nieuws! Ik ben vannacht in slaap gevallen. :P Dus ik was er nog niet ZO erg aan toe. En ik weet ook wel dat ik geen opiaat-achtige afkickverschijnselen had, maar het was mijn enige manier om het te verklaren. Mijn vocabulaire kan niet genieten van woorden als "psychosomatische verschijnselen" ben ik bang.![]()


Heel erg bedankt voor deze post. Dit zal me zeker helpen, zodra ik hier de kans weer toe krijg.Mindgamer zei:Als ex-THC-verslaafde; duurde het bij mij 2 weken, voordat ik last kreeg van psychische klachten. Mijn gedachten sloegen op hol, slapen lukte niet echt en ik werd overvallen door neerslachtige gevoelens, wat kwam doordat ik het gevoel had, alsof ik veelte weinig testosteron in mijn lichaam had gespaard.
Nu rook ik heel af en toe nog een lekkere pure stick ter ontspanning.
Mijn zogenaamde drugs periodes, hebben mij kennis laten maken met het rationele, waardoor ik plotseling hele andere interesses kreeg
Wat mij vooral door deze zware, slapeloze periodes heen heeft geholpen; was lekker eten, muziek, forums, boeken en hardlopen. Het is maar waar je interesses liggen natuurlijk, alhoewel ik je hardlopen aanraad. Vooral omdat dit een positieve invloed heeft op jouw chemische huishouding.
Veel succes man, en achteraf; is dit vast een periode die word gestigmatiseerd als een leerzame tijd, waarin je bewust werd van je omgeving en van jezelf. Als je tenminste net zoals mij doet en alleen een masker voor je houd, als jij je begeeft in omgevingen, waar presentatie van je word geëist. Verder leef je best geïsoleerd, totdat jij je weer sterk en goed voelt. Voel jij je overigens ook paranoïde? Paranoïde; heeft vooral voor bewust wording gezorgd bij mij..Maar ook voor minder contact met mensen irl, een geïsoleerd leventje die ik toen leidde, maar dat heeft er weer voor gezorgd; dat mijn vele denken, een dure etiket hebben gekregen..
Slaap lekker!
Bedankt, maar dit is niks voor mij ben ik bang. Ik moet nu iets beter oppassen met wat ik doe.Sherman zei:Ik zou ff langs de dok gaan en om zolpidem(tartraat) vragen ..
werkt stukken beter als valiumpjes als oxazepam vooral met een (lees; 1) borrel erbij ..
mocht je t niet meer nodig hebben is t ook een erg leuk goedje om gewoon vaag van te worden al dan niet in combi met alcohol ..
wel serieus oppassen met dit spul als je gaat overdoseren (vooral met alcohol erbij) ben er zelf al meerdere keren op out gegaan waaronder ik 1 keer bijna mn bed in de fik had staan nadat ik zo ineens mn peuk kwijt was je kan echt niet meer nadenken als t werkt en soms pak je er meer bij omdat je je niet meer herinnerd al bij gepakt te hebben, maar als je t gebruikt naar behoren is t echt een prima slaap middel en t wordt redelijk snel voorgeschreven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."