Als ex-THC-verslaafde; duurde het bij mij 2 weken, voordat ik last kreeg van psychische klachten. Mijn gedachten sloegen op hol, slapen lukte niet echt en ik werd overvallen door neerslachtige gevoelens, wat kwam doordat ik het gevoel had, alsof ik veelte weinig testosteron in mijn lichaam had gespaard.
Nu rook ik heel af en toe nog een lekkere pure stick ter ontspanning.
Mijn zogenaamde drugs periodes, hebben mij kennis laten maken met het rationele, waardoor ik plotseling hele andere interesses kreeg
Wat mij vooral door deze zware, slapeloze periodes heen heeft geholpen; was lekker eten, muziek, forums, boeken en hardlopen. Het is maar waar je interesses liggen natuurlijk, alhoewel ik je hardlopen aanraad. Vooral omdat dit een positieve invloed heeft op jouw chemische huishouding.
Veel succes man, en achteraf; is dit vast een periode die word gestigmatiseerd als een leerzame tijd, waarin je bewust werd van je omgeving en van jezelf. Als je tenminste net zoals mij doet en alleen een masker voor je houd, als jij je begeeft in omgevingen, waar presentatie van je word geëist. Verder leef je best geïsoleerd, totdat jij je weer sterk en goed voelt. Voel jij je overigens ook paranoïde? Paranoïde; heeft vooral voor bewust wording gezorgd bij mij..Maar ook voor minder contact met mensen irl, een geïsoleerd leventje die ik toen leidde, maar dat heeft er weer voor gezorgd; dat mijn vele denken, een dure etiket hebben gekregen..
Slaap lekker!