Inderdaad even doorzetten en niet andere drugs of medicatie gaan gebruiken om te kunnen slapen. Even doorbijten, dan gaat het vanzelf het snelste over
#2
Ik herken het niet zo, maar dan, met wiet slaap ik ook niet zo veel
#3
Bedankt voor de reacties! Nu kan ik weer met een gerust hart naar bed... Of toch niet! :P Ja flauw, ik weet het.
#4
Kan ook zijn dat het gewoon zo'n "periode" is, ik heb dat ook altijd, de ene maand val ik meteen in slaap en de maand erna kan ik uuuuren liggen draaien enzo.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.