#1
Hmm, dat lijkt me niet. Coke is een zeer duur goedje, dus als ze dat bij de wiet zouden doen, zouden ze er zeker minder winst of zelfs verlies op maken.

Sloebertje zei:Hmm, dat lijkt me niet. Coke is een zeer duur goedje, dus als ze dat bij de wiet zouden doen, zouden ze er zeker minder winst of zelfs verlies op maken.
ja, en met die wiet zaadjes erdoorheen lichten ze je ook al zo erg opAreyouexperienced? zei:jep, en ze strooien er ook gemalen euro's over om het zwaarder te laten wegen.
Bartyo zei:Het schijnt dat ze tegenwoordig ook ketamine in hasj verwerken, dit wordt dan verkocht als ketama![]()
ZI09 zei:![]()
volgens mij moet je er wel Belgisch voor zijn of verstaan om die grap te snappen.
Spor zei:Bartyo zei:Het schijnt dat ze tegenwoordig ook ketamine in hasj verwerken, dit wordt dan verkocht als ketama
ZI09 zei:![]()
volgens mij moet je er wel Belgisch voor zijn of verstaan om die grap te snappen.
waarom ?? volgens mij snapt een chinees die grap nog als die simpelweg de letters met elkaar vergelijkt
loadrunner zei:Nee, wel kans dat ze de opium verdunnen met afghaan hasj. maar coke in de wiet?
glas: mogelijk
zand: mogelijk
ijzervijlsel: mogelijk
coke: onwaarschijnlijk
heroine: sjezus, nee man
sperma: alleen als iemand zijn handen voor het toppen niet heeft gewassen
stopt iemand het in mijn wietje, of verkoopt mij het?
blauw oog: mogelijk
lood: mogelijk
houten knuppel: waarschijnlijk
molotovcocktail: grote kans
shovel door de voordeur : ook een optie
nare telefoontjes: zeer zeker

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."