Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoorde van een vriend dat er bij 15 coffeeshops in Den Haag coke bij de wiet word gedaan, en specifiek bij coffeeshop Londen.. Klopt dat? Weet iemand hier iets van? Ik maak mij zorgen want ik wil niks te maken hebben met hard-drugs en vind een jointje op z'n tijd altijd wel lekker, en wil er natuurlijk niet coke in hebben zonder dat ik het weet! Is het bij iemand anders gebeurd zonder dat hij het wist en er later achter kwam ofzo? Sirieuse reacties graag, en gedraag je niet als een kleuter door alleen ''haha'' neer te zetten."
"Ja heel raar, bij mij gebeurd het als ik een paar dagen niet geblowed heb en dan ineens een joint tussen me vingers heb. Dan ga ik pas echt shaken.. en dan issie op en dan is t getril weer weg"
"Happy Smile in Den Haag, goeie skunk maar heb beter gehad"