Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZit er coke in wiet van coffeeshop?

Zit er coke in wiet van coffeeshop?

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
JenigerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan me toch echt herinerren dat iemand na een blow gerookt te hebben in het achterhuis, en flauw was gevallen, ze later in het ziekenhuis hadden vastgesteld dat er synthetische heroine in zijn bloed zat(en nee hij gebruikte geen heroine). Hierdoor waren er veel mensen die ik kende over gestapt naar een andere shop. Ik vind de vraag van de topic starter echt helemaal niet zo vreemd. Echt ik ben zeer sceptisch en wil niet meedoen aan een broodje aap verhaal, maar ik wilde het toch ff laten weten :) om maar te zwijgen over glaswol en alle mogelijke varianten :kots:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sloebertje zei:
Hmm, dat lijkt me niet. Coke is een zeer duur goedje, dus als ze dat bij de wiet zouden doen, zouden ze er zeker minder winst of zelfs verlies op maken.
Klik om te vergroten...

Inderdaad als ze dat zouden doen, zou ik ineens een pak meer beginnen blowen :hearteyes:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het schijnt dat ze tegenwoordig ook ketamine in hasj verwerken, dit wordt dan verkocht als ketama :openmouth:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
:grin:


volgens mij moet je er wel Belgisch voor zijn of verstaan om die grap te snappen.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Areyouexperienced? zei:
jep, en ze strooien er ook gemalen euro's over om het zwaarder te laten wegen.
Klik om te vergroten...
ja, en met die wiet zaadjes erdoorheen lichten ze je ook al zo erg op
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
jep, en ze strooien er ook gemalen euro's over om het zwaarder te laten wegen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bartyo zei:
Het schijnt dat ze tegenwoordig ook ketamine in hasj verwerken, dit wordt dan verkocht als ketama :openmouth:
Klik om te vergroten...
ZI09 zei:
:grin:


volgens mij moet je er wel Belgisch voor zijn of verstaan om die grap te snappen.
Klik om te vergroten...

waarom ?? volgens mij snapt een chinees die grap nog als die simpelweg de letters met elkaar vergelijkt
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
tlijkt me een duur grapje
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spor zei:
Bartyo zei:
Het schijnt dat ze tegenwoordig ook ketamine in hasj verwerken, dit wordt dan verkocht als ketama :openmouth:
Klik om te vergroten...
ZI09 zei:
:grin:


volgens mij moet je er wel Belgisch voor zijn of verstaan om die grap te snappen.
Klik om te vergroten...

waarom ?? volgens mij snapt een chinees die grap nog als die simpelweg de letters met elkaar vergelijkt
Klik om te vergroten...


Ja, ik wist trouwens niet dat ketama bestond, haha.

Maar ik dacht dat het lekker Belgisch "'k èt ama"="ik heb het allemaal" was :P .
Jaja, ik ging even wat te hard doorspacen op dat woord denk ik :sunglasses: .
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, wel kans dat ze de opium verdunnen met afghaan hasj. maar coke in de wiet?


glas: mogelijk
zand: mogelijk
ijzervijlsel: mogelijk
coke: onwaarschijnlijk
heroine: sjezus, nee man
sperma: alleen als iemand zijn handen voor het toppen niet heeft gewassen

stopt iemand het in mijn wietje, of verkoopt mij het?

blauw oog: mogelijk
lood: mogelijk
houten knuppel: waarschijnlijk
molotovcocktail: grote kans
shovel door de voordeur : ook een optie
nare telefoontjes: zeer zeker
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
Nee, wel kans dat ze de opium verdunnen met afghaan hasj. maar coke in de wiet?


glas: mogelijk
zand: mogelijk
ijzervijlsel: mogelijk
coke: onwaarschijnlijk
heroine: sjezus, nee man
sperma: alleen als iemand zijn handen voor het toppen niet heeft gewassen

stopt iemand het in mijn wietje, of verkoopt mij het?

blauw oog: mogelijk
lood: mogelijk
houten knuppel: waarschijnlijk
molotovcocktail: grote kans
shovel door de voordeur : ook een optie
nare telefoontjes: zeer zeker
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."