Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonmenselijke hoeveelheid hasj

onmenselijke hoeveelheid hasj

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
acute cannabisvergifting :grin: dan zou iknu al 3× dood zijn
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Altijd jammer dat sucsesvolle zangers en zangeressen zich zelf met die shit de dood in helpen.


Ook mijn favotiete, Janis Joplin. Geweldige meid, jammer van de dope.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindgamer zei:
De tering zeg, heb precies hetzelfde gedaan en ik ben nog steeds normaal :confused:
Klik om te vergroten...

Hmm, ok, jij bevestigd dit bericht alleen maar :grin: :grin:


ot:
een overdosis speed, cocaïne, heroïne, xtc en ketamine nam.
Klik om te vergroten...

??? Zal inderdaad weer hard overdreven zijn van die Amerikanen, en dan die hash er nog eens bij...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amy Winehouse is toch Brits?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindgamer zei:
De tering zeg, heb precies hetzelfde gedaan en ik ben nog steeds normaal :confused:
Klik om te vergroten...


Normaal.....................?















:wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amerikanen zijn altijd al overdreven

A man committed suicide, after he lost his wive and son in an accident last week, he drank a Quarter gallon of liquor, and smoked 0,2 grams of Marihuana, before he took his own live with a gun. The Mariuana was the possible cause of his suicide...
Klik om te vergroten...



omg, weet niet meer waar, maar had een soortgelijk artikel gelezen, waarin ze de wiet de schuldige zagen in het feit dat deze man zich zelf neerschoot.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spor zei:
acute cannabisvergifting :grin: dan zou iknu al 3× dood zijn
Klik om te vergroten...
idem
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
Amerikanen zijn altijd al overdreven

A man committed suicide, after he lost his wive and son in an accident last week, he drank a Quarter gallon of liquor, and smoked 0,2 grams of Marihuana, before he took his own live with a gun. The Mariuana was the possible cause of his suicide...
Klik om te vergroten...



omg, weet niet meer waar, maar had een soortgelijk artikel gelezen, waarin ze de wiet de schuldige zagen in het feit dat deze man zich zelf neerschoot.
Klik om te vergroten...
Echt ? :confused:
Hoe ongeinformeerd kun je zijn :openmouth:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
buzzrider zei:
loadrunner zei:
Amerikanen zijn altijd al overdreven

A man committed suicide, after he lost his wive and son in an accident last week, he drank a Quarter gallon of liquor, and smoked 0,2 grams of Marihuana, before he took his own live with a gun. The Mariuana was the possible cause of his suicide...
Klik om te vergroten...



omg, weet niet meer waar, maar had een soortgelijk artikel gelezen, waarin ze de wiet de schuldige zagen in het feit dat deze man zich zelf neerschoot.
Klik om te vergroten...
Echt ? :confused:
Hoe ongeinformeerd kun je zijn :openmouth:
Klik om te vergroten...

inderdaad, de plisie daar ziet canabis als een zware drug. . Canabis is een softdrug, Die alcohol had m hoedanook de das om gedaan, inclusief het hele emotionele gebeuren.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het zal inderdaad niet aan de hasj liggen, bij Amy Winehouse speelt veel meer dan softdrugs. Zoals loadrunner hiervoor al aangaf zal het wel een combinatie zijn van alles + overdrevenheid van de amerikanen.

Amy heb ik op Rock Werchter in 2006 brakend en door de knieen zakkend op het podium zien staan. Microfoon rechterhand, fles whiskey in de linkerhand.
Erg jammer van die meid. Ze maakt leuke muziek en het het had voor haar allemaal wat beter kunnen uitzien als ze wat minder drugs had gebruikt
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dokters vrezen dat Amy Winehouse een onherstelbare hersenbeschadiging opliep na een overdosis cannabis. In juli rookte Winehouse 36 uur lang hasj, waarna ze ongecontroleerd moest braken en begon te hallucineren.

Aanvallen
De artsen waarschuwden Winehouse dat ze er het loodje bij zou leggen indien ze zich opnieuw op de drugs stort. Ze vrezen ook dat ze botten zal breken tijdens een van haar aanvallen, die door een vriend worden omschreven als "iets uit 'The Exorcist'. In die horrorfilm braakt actrice Linda Blair met een verbluffende kracht erwtensoep uit nadat ze bezeten raakte door een duivel.
Diezelfde vriend onthulde ook dat de 24-jarige zangeres in augustus 2007 een overdosis speed, cocaïne, heroïne, xtc en ketamine nam.

Karrenvracht
De bron in The Sun: "De toekomst ziet er niet goed uit voor Amy. Haar pa doet alles om zijn dochter te beschermen, maar zijn verklaring voor haar hospitaalopname in juli was onwaar. Ze had een onmenselijke hoeveelheid hasj gerookt, wat resulteerde in een acute cannabisvergiftiging. Je moet echt een karrenvracht opsmoren om zo'n zware reactie te krijgen. Amy zou jarenlang psychiatrisch moeten begeleid worden wil ze nog een toekomst opbouwen".

bron: http://www.hln.be/
Klik om te vergroten...
die zogenaamde onmenselijke hoeveelheid kan toch niet waar zijn, waarom word wiet altijd in een slecht daglicht gezet?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat komt uit Amerika he. Volgens Amerikanen wordt je van wiet als helemaal gek en schizofreen en ga je van gebouwen springen omdat je kan vliegen. Die mensen zijn ZO erg tegen drugs. Zo verschrikkelijk slecht gewoon. Als iemand dan een keer een jointje rookt en blijft leven zal deze persoon dus denken dat drugs allemaal wel meevalt. Ach dan kan cristal meth ook wel. Zullen ze ook wel overdrijven dan. Beetje kort door de bocht maar snap wat k bedoel :P Zeggen dat alles slecht en dodelijk is werkt niet. Je moet gewoon goede voorlichting geven. Rare amerikanen :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een mafketels, van dat bericht.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
De tering zeg, heb precies hetzelfde gedaan en ik ben nog steeds normaal :confused:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#15
oververmoeidheid door coke , speed, crack ,heroine , en alcoholgebruik lijkt me voor de hand liggender

36 uur stuff roken houd je alleen vol als : de hash klote is , je speed op hebt , of zowieso al in een manische bui bent, of een combinatie van voorgenoemde mogelijkheden.
if anything , had ze daadwerkelijk die joint moeten inhaleren , misschien was ze dan ff rustig aan gaan doen.

ps= hash in newyork, zal wel een uitgedroogd frans krantje(flutmaroc) zijn.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
ach, ik denk dat het hasjjointje net iets te veel werd voor Amy, naast de gram coke, amfetamines en de fles whiskey elke dag. als ze nu alleen hasj had gerookt, zag ze er nog een stuk aantrekkelijker uit.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volledig met je eens loadrunner.
De hard drugs fucken haar op, en dan krijgt de joint de schuld omdat het daar eindigde.
Gesproken over een omgekeerde wereld he :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mayan zei:
Volledig met je eens loadrunner.
De hard drugs fucken haar op, en dan krijgt de joint de schuld omdat het daar eindigde.
Gesproken over een omgekeerde wereld he :grin:
Klik om te vergroten...

Idd, dat was mn 1e gedachte nog niet eens. Je kan toch geen 36uur hasj roken. Na 12uur lig je toch echt plat hoor :P En tiss volgensmij algemeen bekend dat Amy Winehouse flink aan de drugs zit. Ze ziet er idd ook echt niet uit :P Maarja is weer mooie gelegenheid om dan te laten zien wat hasj wel niet kan aanrichten he! :openmouth: :rolleyes:

Achja, ik weet gelukkig beter en woon lekker in nederland waar ze eerlijker zijn :grin:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat zij doet is ook echt tegenovergestelde van verstandig drugsgebruik.
samen met het overdrijven van de Amerikaanse media zorgt dat er weer voor dat hasj/wiet in een kwaad daglicht word gezet.. :confused:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe kunde nu zo'n dosis bereiken o.O
Onmogelijk gewoon :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."