Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCreatief door blowen?

Creatief door blowen?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik word wel altijd heel creatief na het blowen als het al wat uit gewerkt is zeg maar, maar als ik net geblowt heb dan geniet ik liever van bestaande creaties :grin:

bij mij is het ook alleen muziek, tekenen is niet echt mijn ding ik heb altijd wel leuke ideeen om te tekenen maar als ik het op papier probeer te zetten. Dan kom ik er altijd achter dat het er in mijn hoofd toch heel anders uit zag :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HAHA JA dat heb ik ook welles, maar meestal begin ik zonder idee te tekenen en word het uiteindelijk zoiets als wat ik hier posste..

nog meer crea bea's?
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik teken altijd als ik stoned ben, maar meestal is dat met 8 mensen tegelijk, en dan draait het uit op simpele lelijke poppetjes (met piemels, natuurlijk). :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
gekkehenkie zei:
Ik teken altijd als ik stoned ben, maar meestal is dat met 8 mensen tegelijk, en dan draait het uit op simpele lelijke poppetjes (met piemels, natuurlijk). :stoned:
Klik om te vergroten...

+1 ! HAHAHA
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was altijd best creatief..na het blowen, voor het blowen. Waneer dan ook.
tekenen,,schilderen etc.
tot mijn spijt is het allemaal een beetje verwaterd en doe ik er ook vrij weinig aan.
Maar ik ben nu een tijdje bezig met fotografie,,en dat vind ik zelf ook wel creatief bezig zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja toch, foto's maken is ook een kunst opzich.

waar maak je foto's van dan?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7


weer een creatie, wel jammer dat de stukjes links en rechts later getekend zijn omdat het papier te smal was, je ziet het wel een beetje.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:


weer een creatie, wel jammer dat de stukjes links en rechts later getekend zijn omdat het papier te smal was, je ziet het wel een beetje.
Klik om te vergroten...


Zeer tof gemaakt,,,vraag me alleen af hoe je dat voor elkaar krijgt :P
Ik maak foto's van van alles :P mensen,,dieren,,voorwerpen,,natuur,,
ligt er maar net aan waar ik belang bij heb.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon tekenen, dat heb ik met een blauwe pen getekend, en toen in negatief gezet. ik begin gewoon te tekenen en zie wat er uit komt, met de losse hand

:grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie word hier nog meer creatief van blowen, post je kunstwerken die je maakt als je stoned bent!

Ik begin zelf wel;





:grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, ik heb altijd als ik stoned ben en ik bedenk iets dan ben ik het daarna gelijk weer kwijt. Dan bedenk ik iets anders. Zo gaat dat door zolang ik maar stoned genoeg ben :stoned:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
greenpower zei:
Haha, ik heb altijd als ik stoned ben en ik bedenk iets dan ben ik het daarna gelijk weer kwijt. Dan bedenk ik iets anders. Zo gaat dat door zolang ik maar stoned genoeg ben :stoned:
Klik om te vergroten...

IDEM! :tongueout: stonersz life ? :tongueout:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik bedenk ook niks ofzo, ik begin gewoon te tekenen en zie wat er komt
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
stevenkeuh zei:
greenpower zei:
Haha, ik heb altijd als ik stoned ben en ik bedenk iets dan ben ik het daarna gelijk weer kwijt. Dan bedenk ik iets anders. Zo gaat dat door zolang ik maar stoned genoeg ben :stoned:
Klik om te vergroten...

IDEM! :tongueout: stonersz life ? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha, ja zeker weten :stoned: :hearteyes: :rock:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij is er stoned / nuchter niet zo veel verschil, ik had nuchter van de zomer echt ontzettend veel bedacht, maar stoned heb ik ook heel veel bedacht.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat komt bij mij helemaal erop aan HOE stoned ik ben.
Ik heb een keer, terwijl ik stoned was, hele mooie graffiti's getekend, maar heb netzogoed eens op de grond gelegen en kreeg niet meer voor mekaar dan de potlood heen en weer te zwaaien. :grin:

Met muziek maken heb ik wel gemerkt dat wanneer ik gaar ben, ik veel makkelijker IN de muziek kom, dus beter erin mee kan gaan en meer en verschillende dingen kan bedenken.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben zelf niet creatief, ook niet als ik blow. Ik heb wel eens dat ik DENK dat ik creatiever ben maar dat valt de volgende dag gruwelijk tegen. :P

ik sprak vrijdag wel een meisje die een kunstopleiding doet en haar mentor en leraren adviseerde haar om lsd of paddo's te gebruiken om inspiratie op te doen, dan werd je veel creatiever. lijkt me best dat je daar inspiratie van op kunt doen, maar ik vind het wel raar dat ze zoiets op school aansmeren.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik stoned ben kan ik maar door tekenen :grin:

ik loop nooit vast eigenlijk :grin:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met muziek maken (op de pc), jup absoluut creatiever erdoor... Ook een van de redenen dat ik rook..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nice

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."